EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 hey, elke keer als ik gta opstart krijg je 2 afbeeldingen filmpje en dan de tekening met de rechten er onder maar kan iemand iets maken zodat ik dat allemaal niet meer krijg en gelijk bij het menu van gta SA uitkom Reageren
Destructor Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 hoi. Ik ben al heel wat no intro mods tegengekomen. als je HIER zoekt, dan kom je er al een tegen. Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 die no-intro mods zijn gewoon dat de filmpjes 1sec duren maar ik wil er echt een waar ik zodra ik op de snelkoppeling druk dat ik dan bij het menu van gta zit Reageren
Joriz Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Die tekst en filmpjes zitten er niet voor niets. Dat is copyright informatie. Tevens het scherm wat je na de filmpjes wordt laten zien wordt GTA San Andreas geladen. Dit kan je dus niet overslaan. Reageren
Jarno Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 De NVidia en EAX beeldschermen kan je eruit halen. Met bijvoorbeeld een loader. Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Die tekst en filmpjes zitten er niet voor niets. Dat is copyright informatie.Tevens het scherm wat je na de filmpjes wordt laten zien wordt GTA San Andreas geladen. Dit kan je dus niet overslaan. dat heb ik ondertussen al 1000 keer gezien Reageren
SWYV Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 erger jezelf gewoon niet aan, jij kan die filmpje skippen door op toets ENTER te drukken en dan krijg jij GTA SA laadscherm dan heb jij menu en voila Reageren
Destructor Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 je kunt het laadscherm na het filmpje wel gewoon aanpassen. dus maak er iets van waar je niet zo snel op uitgekeken bent Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 weet iemand nog een goede site met mooie vrouwe ^^ >>> Door Matiscus: Gelieve ontopic te blijven, hier op dit forum wordt namelijk ook niet over "mooie vrouwen" gepraat! <<< Reageren
J-star Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) nog iets makkelijkers: gewoon bij C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\movies die beide filmpjes weg doen in andere map ofzo ik weet niet 100% zeker het is op eigen risico! EXIT wil je ff graag ontopic blijven! Bewerkt: 2 februari 2007 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.