doom Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Op de achter kant van het hoesie van gtasa zie je op een plaatje cj in een heel net pak op je vliegbasis in LV maar nu ben ik alle winkels afgegaan maar nog steeds die kleren nie gevonden. Reageren
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Je krijgt als je terug gaat naar ls (dus moet je véél missies hebben gedaan) een winkel genaamt didier & saschs ofzow iets daar kan je strakke pakken kopen Reageren
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Mijn eerste nette pak kon ik kopen bij de Victim. Bij mij ging die pas open toen ik een paar missies in LasVenturas had gedaan. Het is een Black Jacket en een Black Pants. Over de broek ben ik niet zeker maar gewoon kijken als de Victim open is. Reageren
doom Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Is er dan een winkel die victem heet in LV.want ik heb nog maar alleen zip,binco,sub urban en die sportzaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.