Mhaie Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik heb nu ongeveer 100 keer die missie Freefal gedaan, en hierbij geef ik het op. Het lukt met echt niet. Geprobeerd met tragere gameplay cheat, lukt het ook niet. Nu is dus mijn vraag: Hoe kan ik een ps2 game op de pc zetten, zodat ik kan vragen of iemand anders hem voor mij doet? (Nog een klein vraagje over freefal: is het ook mogelijk om rechtdoor door de carona te vliegen, of moet het achterlangst??) Alvast bedankt. Greetz Mhaie Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Deze missie is makkelijker dan je denkt (zorg dat je genoeg leven hebt, met evt een kogelvrij vest). Rij naar de hangar en steel het vliegtuig. Daarna vlieg je richting de zee (zie waar de gele corona is). Ga dan een poosje over de zee vliegen en ga steeds hoger vliegen. Als je boven de wolken zit hou het dan zo aan (mijn manier), zodat je later weer lager kunt gaan vliegen als je het vliegtuig ziet. Wanneer je het vliegtuig onder je door ziet vliegen draai dan 2 seconden later om en ga lager vliegen, zodat je de corona kunt gaan zoeken. Vlieg door de corona en zie de cutscene. Nu ben je in het vliegtuig. Schiet de mensen bij de stoelen neer en schuil evt. achter de muurtjes. Wanneer je dit doet komt de piloot. Schiet de piloot neer. Nu neem je in een cutscene het vliegtuig over. Vlieg terug naar het vasteland. Als je het vasteland in zicht krijgt ga je onder de wolken vliegen (mijn manier: pak even de kaart en zet een marker neer op de landingsbaan). Ga steeds iets lager vliegen en rem wat af. Wanneer je bij het vliegveld bent blijf je alleen maar remmen met de remknop en klap je jouw wieltjes uit. Land dan al remmend en je moet de missie gehaald hebben als het goed is Blijf kalm en doe je best! Eventueel nog meer info nodig die ik misschien niet vermeld heb, klik hier. Groetjes en veel succes, Lance Vance Dance Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Wat jij vraagt is helaas niet mogelijk. Het overzetten van een PS2 game naar een PC versie is niet mogelijk. Met behulp van de ARMAX Cheatdisk is het mogelijk om je savegame op het internet te zetten. Als iemand anders ook deze cheatdisk en GTA San Andreas heeft dan kan iemand de missie voor je doen. Echter is er tot nu toe nooit een helper geweest die dit heeft gedaan, dus is het de moeite niet waard. Sorry. Je moet de Corona van achter doorvliegen. Kijk eens naar deze en deze filmpjes. Misschien dat het je nieuwe inspiratie geeft. Succes. Reageren
Justin8 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik heb wel een tip: Let op het gele driehoekje/vierkantje! Als het een driehoekje is dat omhoog wijst moet je hoger gaan vliegen, is het een driehoekje dat omlaag wijst dan moet je lager gaan vliegen en als het een vierkantje is zit je precies goed. Probeer dus ongeveer op het vierkantje te blijven. Als je dichtbij het vliegtuig bent ga je iets rechts van het vliegtuig vliegen, en zorg bij het draaien dat je het vliegtuig in beeld houdt! Als je achter het vliegtuig bent hoef je er alleen nog maar doorheen te vliegen!! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Deze missie is echt simpel, ik haalde hem gisteren in één keer. Vlieg gewoon op gelijke hoogte als het icoontje op je radar en wacht tot het vliegtuig je voorbij vliegt. Draai je dan om en vlieg het vliegtuig achterna, na een tijdje zal je het vliegtuig dan kunnen inhalen, vlieg dan gewoon in de rode cirkel en voila. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Als je armax hebt wil ik die missie wel voor je doen, maar volgens mij moeten wij dan wel allebei dezelfde versie van GTA:SA hebben. Ik heb de Platinum editie. Dit kan bij >savegame aanvraag< of je stuurt mij een >PB<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.