Jump to content

minigun

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heej allemaal

ik heb een vraag

ik weet dat die minigun in die lap van de militaire basis area 69 ligt

maar die kan ik niet krijgen

nu wil ik weten hoe ik die krijg op de ps2 mag met cheats

alvast bedankt:P :bonk::clown: als je niet weet wt een minigun is kijkpost-45171-1170341270.gif

Bewerkt: door michelIII
Geplaatst:

Je kunt de minigun verkrijgen na de missie Vertical Bird. Dan kan je hem vinden bij Toreno's Mansion. Handige tip is om hem te pakken, en daar even op te slaan, hem weer te pakken, en weer op te slaan etcetera. Zo heb je snel veel kogels :D.

Overigens zijn er geen cheats voor, want je hebt alleen de volgende cheats:

Wapen Set 1

Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles

R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Wapen Set 2

Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher

R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Left

Wapen Set 3

Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive

R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left , Down, Down, Down

Daarnaast is hij ook te vinden in Easter Basin. Zie hier een kaartje waar ze precies liggen :).

kun je ff een kaartje maken met torinos mansion aangegeven

ff vergeten waar die is :clown::bonk:

oow heb al gezien laat maar :puh:

Bewerkt: door michelIII
Geplaatst:

De rode stip op het kaartje van Dutchy3010 geeft

de plek van The Truth's Mansion aan. (Mocht je deze bedoelen).

>>> Door Dutchy3010: Hij zei net: "oow heb al gezien laat maar". Daarmee is deze post gelijk nutteloos. Het is overigens "Toreno's Mansion", en niet "The Truth's Mansion".<<<

Geplaatst:

Deze was toch ook in Los Santos standaard te vinden of vergis ik mij nu?

Wat zien die kogels er trouwens plat uit op dat plaatje :puh:

Geplaatst:

en hier nog de link van wikigta met alle locaties

>>> Door Dutchy3010: Ook deze link stond al in mijn post een paar posts hierboven. Voortaan eerst even kijken of een antwoord al is gegeven, svp.<<<

Hij ligt in Area 69. Voer de code "Nooit politie" in en ga hem gewoon halen. Er zit ergens een opening in het hek langs waar je naar binnen kan, dezelfde opening langs waar je in Black Project naar binnen gaat.

Edit: @Svenie hieronder: Ja, dat is juist, was ik even vergeten, maar het staat zo op die kaart van Wikigta

Bewerkt: door Big Boss

Hij ligt in Area 69. Voer de code "Nooit politie" in en ga hem gewoon halen. Er zit ergens een opening in het hek langs waar je naar binnen kan, dezelfde opening langs waar je in Black Project naar binnen gaat.

Deze zal je helaas niet kunnen bemachtigen! Je kan Area 69 wel binnekomen, maar niet het ondergrondse deel. Dat deel is dus de locatie waar de Minigun ligt, en je kan hem dus enkel in de missie Black Project opnemen. In Area 69 kan je de Minigun dus niet krijgen!

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
je kan er toch in door de blue hell?

Ja, dat wel. Maar Svenie bedoelde dat je er niet op een normale manier kan komen, aangezien het ondergrondse deel van Area 69 geen toegang biedt buiten de missie "Black Project". Het is natuurlijk wel mogelijk om via de blue hell er te geraken, of door middel van mods, maar dus niet op een normale manier. ;)

Je kan ook een ambulance pakken in San Fierro. Dan de treinbrug opgaan.

Rij naar het midden van de brug waar die rode balken zo zitten: /\_/\ dus het midden daarvan, het horizontale.

Klim bovenop je ambulance en spring naar een van de horizontale balken.

Nu eindje lopen over de boog naar de betonnen poort en daar bovenop kan je de minigun pakken.

het kan overgens ook met een helikopter bedank ik me nu ;)

Maarja het makkelijkste is die in Toreno's Ranch.

Eerst cheatte ik altijd een jetpack en ging naar een bouwterrein rechtsonderin Las Venturas. Daar is er ook 1 te vinden.

edit:

deze map had ik eens voor iemand gemaakt

http://img93.imageshack.us/my.php?image=gtasaminiguns7hz.jpg

Bewerkt: door KrimpenDrummer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...