BramL Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 Photos taken staat bij stats kan je ook foto's nemen ofzo???? zo ja hoe en mensen praten hier over een verrekijker hoe doe je dat dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 In Grand Theft Auto : Vice City Stories beschik je inderdaad over de mogelijkheid om foto's te trekken, dit doe je met het fototoestel dat je krijgt in de missie ' Longshot Mugshot ' van ' The Mendez Brothers '. Als je na het spelen van deze missie nog wat foto's op je fotorolletje over hebt kan je deze gewoon optrekken door foto's te maken in Vice City. Naar mijn weten is er geen vindplaats voor een fotocamera. Ook kan je in GTA : VCS de verrekijker ( binoculairs in het spel ) gebruiken om in / uit te zoomen, deze heeft echter wel een vaste vindplaats, kijk daarvoor =>hier<=. Omdat je misschien niet zo goed weet hoe je de verrekijker / fotocamera bestuurt leg ik dat ook eens even uit ; met ' start ' je de verrekijker / fotocamera op. Met zoom je in , met zoom je terug uit . Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 met een verrekijker kan je geen foto's maken in het spel heb misschien tijdens een missie een camera gebruikt en dat betekent dat:dus als je bijvoorbeeld 16 foto's met een camera dan staat er bij photos taken erachter 16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BramL Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 Bedanlt ik ga even kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.