Tomvanhulst Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 weet iemand misschien waar je de avenging angels kan vinden in shoreside vale .een kaart is helemaal goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Ik heb even een kaartje gemaakt: Zoals je op het kaartje kunt zien, bevinden de Avenging Angels zich vooral in Wichita Gardens. Ze zijn niet overal in dit (dorpje) te vinden, enkel in het onderste deel ervan. Dit staat ook aangeduid op het kaartje! Veel succes ermee. Edit: Ik zie deze post hieronder als een mooie aanvulling op het kaartje. Bewerkt: 1 februari 2007 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Tja, dat is best een veel voorkomende vraag. Er staat nog niks op WikiGTA over de Avenging Angels, dus ik doe het wel uit m'n hoofd . Ze zijn op deze plekken te vinden: - Portland: Chinatown (bij het El Train station) - Staunton Island: Belleville Park (in de buurt van Hogs & Cogs) - Shoreside Vale: Wichita Gardens EDIT: Oh, te laat . Bewerkt: 1 februari 2007 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 ik ga wel ff kijken als ze daar zijn alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.