BramL Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Naam topic spreekt voor zich. 0 Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 In totaal zijn er vier wapenwinkels in GTA Vice City Stories, en dat zijn om precies te zijn: Ammu-Nation te Ocean Beach Ammu-Nation te Vice Point Mall Ammu-Nation te Downtown Stonewall J's te Little Havana Tevens liggen er wapens door heel Vice City verspreid, klik =>hier<= voor een kaart waar alle vindplaatsen voor de wapens op te zien is, en klik =>hier<= voor een pagina waar alle vindplaatsen voor alle wapens apart te zien is. 0 Reageren
M4X Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Hier nog even iets dat handig is om te weten als je wapens gaat kopen. Als je in een wapenwinkel bent en je wapens koopt zul je merken dat sommige ''out of stock'' zijn, en dat betekend dus dat de voorraad op is. Dit heeft niks met de tijd te maken, maar met missies. Hoe verder je bent met de hoofdmissies, hoe meer wapens er beschikbaar zijn. Dit zal niet zo makkelijk aan je voorbij gaan, want nadat je een missie hebt gehaald zal er een bericht verschijnen waarin staat dat er een bepaald wapen gearriveerd is. Deze kun je nu voor altijd kopen, zonder dat hij ooit nog eens ''out of stock'' is. In tegenstelling hier tot zijn de pick ups die Pietje II hierboven posten wel altijd beschikbaar, mits je het land geunlockt hebt waar het wapen zich bevind. Bewerkt: 1 februari 2007 door M4X 0 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Dan heb ik ook nog iets te zeggen. Als je phills shootingrange hebt gedaan en die ook goed hebt gedaan dus mission complete dan heb je koing op alle wapens in de ammunation en of het in stonewalljs is (ofzoietz) weet ik niet precies maar in de ammunation heb je zowieso korting op alle wapens. rinaldootje 0 Reageren
aznstryker Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Die bericht van rinaldootje wis ik niet met die missie tog bedankt voor die tip 0 Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Dan heb ik ook nog iets te zeggen.Als je phills shootingrange hebt gedaan en die ook goed hebt gedaan dus mission complete dan heb je koing op alle wapens in de ammunation en of het in stonewalljs is (ofzoietz) weet ik niet precies maar in de ammunation heb je zowieso korting op alle wapens. rinaldootje Wel, weet iemand waar die shooting range is want dat is mij noiit gezegd in het spel, wss. had mijn broer die missie gedaan en was het dan duidelijk geworden maar ik het dus niet 0 Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Wel, weet iemand waar die shooting range is want dat is mij noiit gezegd in het spel, wss. had mijn broer die missie gedaan en was het dan duidelijk geworden maar ik het dus niet Phil's Shooting Range ligt in het zuiden van Viceport, zie het kaartje hieronder. Op de plek van de rode stip ligt Phil's Shooting Range. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.