Kevin1993 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Heey allemaal, Als ik MTA :San Andreas gestart heb en dan quick connect druk en een IP adres met port intyp geeft hij de heletijd Connection timed out aan??? Ik Snap Er NIKS van Wiee kan me helpen Please Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Wellicht is het handig (zoals ik je per PM ook al zei) om eerst even op je gemak alle topics te lezen met de foutmeldingen vóórdat je gaat gillen . Probeer eens gewoon ergens een server binnen te gaan. Dus niet op quick connect drukken maar op browse servers. Er wordt dan een hele lijst met servers opgebouwd (dat duurt even) en daar kun je door ergens op te dubbelklikken naar binnen. Neem een server waar een groen hangslot voor zit (openbaar) met minimaal 1 persoon aanwezig. Als dat werkt weet je tenminste zeker dat je MTA in ieder geval goed werkt en kun je je daarna gaan buigen over het quick-connect probleem. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Heey allemaal,Als ik MTA :San Andreas gestart heb en dan quick connect druk en een IP adres met port intyp geeft hij de heletijd Connection timed out aan??? Ik Snap Er NIKS van Wiee kan me helpen Please Even over die quick connect probleem: Het kan er aan liggen dat je een IP adress intoestst die niet bestaat. Ook hebben ze vaak zoals: zot.hallo.nu ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.