King Room Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Ik heb een Design/Cover gemaakt waar ik best wel veel werk aan heb gehad.. (ong. een uur) Orginele Grote: http://img63.imageshack.us/img63/6674/jayzftcopyls2.jpg Graag Rate's, Comment's and TIPS KING ROOM Bewerkt: 1 februari 2007 door King Room Reageren
White Gold Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Laat ik maar zeggen dat ik niet van dat gangsta hou, maar laten we het zakelijk houden . Dit heb je in ieder geval heel netjes gemaakt. Die bewegingseffecten, dat parental teken en je naam die niet opvalt maar er toch is . Die explosie vind ik zelf ook heel mooi en het blokjesmotief geeft ook iets aparts . Een tip heb ik niet, want zelf ben ik nog geen ervaren photoshopper dus kan ik er niet veel van zeggen behalve dat je deze heel erg goed hebt gemaakt! Een 9/10 . Reageren
King Room Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Dankje White Gold voor je rate and comment! Misschien nog iemand anders een rate.. King Room Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik vind het zeer knap gedaan vooral met al de effecten en de explosie enz. Van mij krijg je een 9/10 . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.