Jump to content

Waar moeten ze de inspiratie voor GTA IV zoeken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Vertel hier welke sfeer en 'feel' van een bepaalde film (of films) ze bij Rockstar als voorbeeld moeten gebruiken. Zo had III als voorbeeld Goodfellas en The Sopranos, Vice City had als grote voorbeeld Scarface en Miami Vice. En voor San Andreas' werd eens goed naar Boyz N the Hood en Menace II Society gekeken. Dus waar moeten de mensen bij Rockstar kijken voor een goede feel.

Geplaatst:

daar kun je nog lang over discusieren

maar voor mij in de stijl detroit crimilialitiet

grtz,maikel jonson

Geplaatst:

Ik denk dat ze gewoon een idee moeten creeëren van de plaats waar ze het af laten spelen, daarna moeten ze uit bijvoorbeeld films (zoals je al zei) informatie weghalen. Toch moeten ze grotendeels zelf dingen verzinnen, want dat is natuurlijk nog wel het leukst (vind ik).

Geplaatst:

Wat ik dus voornamelijk bedoel is de sfeer. Heeft weinig met de plaats te maken (je mag wel natuurlijk erbij schrijven waar je het zou willen laten afspelen) maar met de ambiance, de feel. Zo stond Scarface voor zowel 3 en Vice City als voorbeeld en Scarface is toch meer Miami dan New York.

Geplaatst:

het grootste gedeelte moeten ze zelf creeren, maar ik vind dat ze ook wel wat sfeer van Scarface mogen afpakken ;)

Geplaatst:

als er weer maffia elementen terug komen (wat ongetwijfeld wel weer zo zal zijn) moeten ze weer kijken naar goodfellas, the godfather, en voor de pit naar scarface.

Geplaatst:

Op de basis van Miami Vice (dus een geheim agent)

Of Four Brothers (dat je een business begint met 3 broers van je)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Of gebaseerd op de fil Greenstreet Hooligans. Lekker aggressief en gevechten met de rivaal(andere voetbalpartij) Zijn ook een soort gangs toch?

Gratz,

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...