SimmerALPHA Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Vertel hier welke sfeer en 'feel' van een bepaalde film (of films) ze bij Rockstar als voorbeeld moeten gebruiken. Zo had III als voorbeeld Goodfellas en The Sopranos, Vice City had als grote voorbeeld Scarface en Miami Vice. En voor San Andreas' werd eens goed naar Boyz N the Hood en Menace II Society gekeken. Dus waar moeten de mensen bij Rockstar kijken voor een goede feel. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 daar kun je nog lang over discusieren maar voor mij in de stijl detroit crimilialitiet grtz,maikel jonson Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik denk dat ze gewoon een idee moeten creeëren van de plaats waar ze het af laten spelen, daarna moeten ze uit bijvoorbeeld films (zoals je al zei) informatie weghalen. Toch moeten ze grotendeels zelf dingen verzinnen, want dat is natuurlijk nog wel het leukst (vind ik). Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Wat ik dus voornamelijk bedoel is de sfeer. Heeft weinig met de plaats te maken (je mag wel natuurlijk erbij schrijven waar je het zou willen laten afspelen) maar met de ambiance, de feel. Zo stond Scarface voor zowel 3 en Vice City als voorbeeld en Scarface is toch meer Miami dan New York. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 het grootste gedeelte moeten ze zelf creeren, maar ik vind dat ze ook wel wat sfeer van Scarface mogen afpakken Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 als er weer maffia elementen terug komen (wat ongetwijfeld wel weer zo zal zijn) moeten ze weer kijken naar goodfellas, the godfather, en voor de pit naar scarface. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Godfather en Scarface. Het sfeertje van Scarface, maar dat je de Don in Miami bent Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Maar Vice City was al een Scarface. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Op de basis van Miami Vice (dus een geheim agent) Of Four Brothers (dat je een business begint met 3 broers van je) Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Of gebaseerd op de fil Greenstreet Hooligans. Lekker aggressief en gevechten met de rivaal(andere voetbalpartij) Zijn ook een soort gangs toch? Gratz, Boris H. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Zo'n soort topic had ik eigenlijk al aangemaakt. Maar dan in wat voor stijl het zou zijn. *KLIK* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.