ASPHALT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik weet dat hier al verscheidende Topic's over zijn maar dit leek me wat overzichtelijker.. Ik heb wat vraagjes in verband met 'Action Replay Max'. Ik zou namelijk Save Games willen overhevelen naar mijn PC vanaf mijn PS2 en andersom. Heb je voor Save Games over zetten naar je PC (Of andersom) specifieke software nodig? Ik heb ergens gelezen dat ArMax je PS2 kan beschadigen. Dit was echter niet echt een proffecionele site.. Het lijkt me sterk maar kan dit echt? Zijn er buiten Cheats, Save Games en Foto's overzetten naar je PC ook nog andere mogelijkheden met ArMax? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Ik weet dat hier al verscheidende Topic's over zijn maar dit leek me wat overzichtelijker..Ik heb wat vraagjes in verband met 'Action Replay Max'. Ik zou namelijk Save Games willen overhevelen naar mijn PC vanaf mijn PS2 en andersom. Heb je voor Save Games over zetten naar je PC (Of andersom) specifieke software nodig? Ik heb ergens gelezen dat ArMax je PS2 kan beschadigen. Dit was echter niet echt een proffecionele site.. Het lijkt me sterk maar kan dit echt? Zijn er buiten Cheats, Save Games en Foto's overzetten naar je PC ook nog andere mogelijkheden met ArMax? 1: Je krijgt volgens mij al een CD bij Armax voor de ps2 dus voor de PC heb je alleen de USB-Stick nodig die je erbij krijgt 2: Armax kan je PS2 niet beschadigen 3: Je kan cheaten, DVD Locatie vrij bekijken dus van alle regio's van Japan,VS enz. . Ook had ik gehoord dat je als je de dure versie had, je ook een Movie Player voor films en muziek had bij Bol.com dacht ik Bewerkt: 1 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 1: Je krijgt volgens mij al een CD bij Armax voor de ps2 dus voor de PC heb je alleen de USB-Stick nodig die je erbij krijgt Je krijgt er dus een USB Stick bijgeleverd waarmee je ze kunt overzetten? 3: Je kan cheaten, DVD Locatie vrij bekijken dus van alle regio's van Japan,VS enz. . Ook had ik gehoord dat je als je de dure versie had, je ook een Movie Player voor films en muziek had bij Bol.com dacht ik DVD en Muziek gebruik ik niet echt. Zijn er ook nog andere dingen? Naja.. Bedankt. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) 1: Je krijgt volgens mij al een CD bij Armax voor de ps2 dus voor de PC heb je alleen de USB-Stick nodig die je erbij krijgt Je krijgt er dus een USB Stick bijgeleverd waarmee je ze kunt overzetten? 3: Je kan cheaten, DVD Locatie vrij bekijken dus van alle regio's van Japan,VS enz. . Ook had ik gehoord dat je als je de dure versie had, je ook een Movie Player voor films en muziek had bij Bol.com dacht ik DVD en Muziek gebruik ik niet echt. Zijn er ook nog andere dingen? Naja.. Bedankt. Die USB stick krijg je volgens mij bij als je de 30 euro versie haalt hier de 30 euro versie met 16MB USB Stick http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...&iref=precp en je hebt ook nog een V5 Xploder die zich vooral richt op de Media Center Live en ook veel cheats ondersteunt : http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...&iref=precp succes Bewerkt: 1 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.