Jump to content

Verdwijnen Kuruma


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Ik ben lekker met de politieauto Viligate missies aan het doen en ik heb net level 4 gedaan. Ik ben in Portland. Wanneer ik in mijn haast tegen een witte Kuruma aanreed verdween hij ineens (nee hij reed niet verder of zo snel dat ik het niet zag). Het was boem en meteen weg. Hij was ook niet in de weg als onzichtbare auto ik kon gewoon doorrijden.

Klein vraagje aan het eind trouwens :)

Viligate missies moet je toch 10 van halen om het voor je eindlijst totaal mee te laten tellen? Dit hoeft toch maar op 1 eiland te gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben lekker met de politieauto Viligate missies aan het doen en ik heb net level 4 gedaan. Ik ben in Portland. Wanneer ik in mijn haast tegen een witte Kuruma aanreed verdween hij ineens (nee hij reed niet verder of zo snel dat ik het niet zag). Het was boem en meteen weg. Hij was ook niet in de weg als onzichtbare auto ik kon gewoon doorrijden.

Bugje..

Klein vraagje aan het eind trouwens :)

Viligate missies moet je toch 10 van halen om het voor je eindlijst totaal mee te laten tellen? Dit hoeft toch maar op 1 eiland te gebeuren?

Je moet 1x Level 12 halen (Dus niet tot Level 12 maar het voltooiën). Daarna zal je dit te zien krijgen:

screen34xv.th.png

Je krijgt nu een Armor boost naar 150%.

Edit: Ik had je niet gezien V.. Anders was ik natuurlijk nooit begonnen. :sst:

>>> Door VforV: Geeft niets hoor. Shit happens. :D<<<

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben lekker met de politieauto Viligate missies aan het doen en ik heb net level 4 gedaan. Ik ben in Portland. Wanneer ik in mijn haast tegen een witte Kuruma aanreed verdween hij ineens (nee hij reed niet verder of zo snel dat ik het niet zag). Het was boem en meteen weg. Hij was ook niet in de weg als onzichtbare auto ik kon gewoon doorrijden.
Dat is waarschijnlijk gewoon een glitch/bug, die je hopelijk maar één keer tegenkomt. Ik heb het nog niet voorgehad. Bij mij reden er wel eens auto's op die weg op Francis International Airport.
Viligate missies moet je toch 10 van halen om het voor je eindlijst totaal mee te laten tellen? Dit hoeft toch maar op 1 eiland te gebeuren?
Nee, je moet minstens level 12 halen. Nadat je level 12 voltooid hebt verschijnt er 'Mission Complete' op je scherm, en wordt de beloning meegedeeld in een grijs kadertje in de linkerbovenhoek van je scherm. Zie ook WikiGTA. :)

Edit: ASPHALT was me voor. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...