Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Hey, ik moet nog 2 auto's voor Export en dan heb ik er 10 compleet maar ik kan ze nergens vinden 1. Infernus 2. Remington Weet iemand of ze ergens een vaste plaats hebben of waar ze rijden Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 die infernus heb ik nogal vaak ingereden in San Fierro maar dan heb ik ook nog ff een vraagje waar kun je zien welke auto's je nog moet ik kan dat bord niet vinden?????? Please Help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 als je bij de boot staat moet je naar die sluisdeuren lopen en daar staat hij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 De infernus staat bij de eerste bebouwing ten zuiden van de Gant Bridge (5 kleine gebouwtjes op de ingame-map), onder de P van parasido op de kaart. De remington ben ik een aantal maal tegen gekomen ten westen van CJ's garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 de infernus heb ik gevonden heeft iemand nog suggesties voor de remington Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 zat de remington ook niet is gta 3 of vice volgens mij. als je in een bepaalde auto stapt dan staat er ook rechts boven j scherm ''you can bring this car to import and export at the harbor'' ofzoiets. dus gewoon alle auto's testen. worden erlekker veel hoofden tegen het dashbord geknalt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Is een soort hoekige lowrider best vet dingetje rijd wel eens rond los santos soms rond dessert of san fiero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 heeft iemand een screen shot van die remington? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 nee geen plaatje van maar waar rijd die infernus nou kan hem nog steeds niet vinden :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Je weet toch nog wel die missie waar je met je lowrider naar toe moest en gaan dansen met je auto als je daar naar die plek terug gaar rijden ze meestal al of je gaat naar die gast toe die een paar meter opzij van de ingang staat en ga je opnieuw dansen en dan als je klaar bent jat je zijn bak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 nee geen plaatje van maar waar rijd die infernus nou kan hem nog steeds niet vinden :huh: hier kun je de infernus vinden (hij staat er niet altijd) (gebruik de EDIT-knop ipv. 2 posts achter elkaar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 heeft iemand een screen shot van die remington? dit is de remington Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (gebruik de EDIT-knop ipv. 2 posts achter elkaar) Uhm...volgens mij heeft niemand hier 2 posts achter elkaar gedaan. Er zijn gewoon 2 mensen met hetzelfde prentje :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 heeft iemand nog een plaatje van de remington zelf of waar k die remington kan vinden?? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 heeft iemand nog een plaatje van de remington zelf of waar k die remington kan vinden??alvast bedankt ik zie de remington wel vaak rijden onderaan de mount chiliad ps tonio ik heb al een pm gestuurd met de foto van de reminton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.