tonio Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 waar heb je hem heen gestuurd dan ( want k heb niets staan bij me e-mail) in elk geval bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik heb gewoon op je naam geklikt en een pm gestuurd :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 De remington kun je er een vinden in Los Santos : Hier moest je eerst ook met je auto dansen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 hoe kan je dan je pm bekijken??? :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 hoe kan je dan je pm bekijken??? :blink: :blink: bovenaan klik op : * Nieuwe PB's * is uiteraard een aantal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joost tijsen Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 wanneer en hoe kan ik wang's autos kopen en wanneer kan ik tunen bij wheels arxh angels ? allvast bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Je kunt wang auto's kopen als je bij de rijschool alles op minstens brons heb gehaald en tunen bij wheels angels kun je als je bij wang auto's alle missie hebt gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joost tijsen Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 oh das kut , die city slicking is kei saai nog moeilijker als alle missies van Zero bij mekaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Rij over de Tramrails en dan volle snelheid dan lukt het eitje pannekoek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) heeft iemand nog een plaatje van de remington zelf of waar k die remington kan vinden??alvast bedankt klik hier hier kun je alle auto's vinden en nog veel meer EDIT ik heb de fout gemaakt *UzI MadnesS* Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*UzI MadnesS* Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) heeft iemand nog een plaatje van de remington zelf of waar k die remington kan vinden??alvast bedankt klik hier hier kun je alle auto's vinden en nog veel meer ik klik er op en dan kom ik bij microsoft.. LOoOL :> Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ik zit nu al 1 uur naar die Remington te zoeken en kan hem egt niet vinden heeft iemand toevalig een kaart waar hij op staat en ik hem kan vinden al vast heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 De Remington staat op de parkeerplaats bij Unity Station, dat is het treinstation van Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 okeej bedankt ga nu meteen kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 en weet iemand toevalig ook waar je een admiral kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.