tonio Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 lama k heb hem al gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 weet iemand waar je een MESA en een EUROS kan vinden want ik zit nu al een uur te zoeken en kan er nof steeds geen vinden :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 zat de remington ook niet is gta 3 of vice volgens mij. als je in een bepaalde auto stapt dan staat er ook rechts boven j scherm ''you can bring this car to import and export at the harbor'' ofzoiets. dus gewoon alle auto's testen. worden erlekker veel hoofden tegen het dashbord geknalt :lol: die is goed. Euros die staat bij dat cliopatra hoofd en zo'n piramide daar onder, ff beter uitleg: je hebt in san venturras ergens zo'n piramide staan daar kan je huiskopen die huis zit onder zo'n leeuw achter iets met cliopatra hoofd en precies aan over kant van de weg kan je hem vinden. En nu maar vraag idd waar kan je mesa vinden want dat is de laatste auto die ik moet hebben :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 jah ik moet nu ook aleen nog maar de MESA dus mensen kunnen julie ons hepen met de MESA te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) ik denk dat die beetje dezelfde is als in vice city die mesa grenade ofzo maar weet niet zeker en tonio je post WEL 4× achter elkaar vind je dat normaal of zo :lol: je hebt zo'n knopje daar staat EDIT ( rechts van je post ) op zo goed ik het weet is dat ook nederlandse wc papier... maar die knopje is om je bericht te veranderen dat kost andere minder tijd om te lezen <_< als alles in 1 bericht staat Bewerkt: 14 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 jah k weet hoe die er uit ziet ( want heb er een site voor) maar ik kan hem nie vinden dus of iemand weet waar die staat :D alvats bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 oke geef die plaatje aan mij ik zoek wel ik reis toch door heel san andreas dagelijks en zal hem wel ff zoeken, geef de link die naar het plaatje leid want dat mag je wel doen zei Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 okeej op de ze site staan alle auto's alle motoren alle vliegtuigen alle heliekopters en alle boten enzzzzz PS: als iemand weet waar je een MESA kan vinden wil je dat dan alsjeblieft even zeggen alvats bednakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) *link aangepast* Bewerkt: 28 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) je vind de mesa veel aan het strand in ls (bij die vuurtoren) ik kom hem daar heel veel tegen Bewerkt: 15 december 2004 door Grove_Street_Gang_Member Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Tonio, Je post weer 2× zonder Edit knop te gebruiken, je hebt het al eerder gedaan in deze topic, en nu doe je het weer als je nou gewoon op Edit drukt en je zet de link onder je bericht bespaar je al heel wat. Dat waar jij mee bezig bent word ook wel postboost genoemt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 je vind de mesa veel aan het strand in ls (bij die vuurtoren)ik kom hem daar heel veel tegen thnx ik ga gelijk kijken want het is me laatste auto die ik moet hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.