asgard Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 is het mogelijk om een (verticaal staande) lader op te klimmen want mij lukt het niet Reageren
-eend- Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) is het mogelijk om een (verticaal staande) lader op te klimmenwant mij lukt het niet nee... is het mogelijk om een (verticaal staande) lader op te klimmen want mij lukt het niet nee... er is wel een mod voor Misschien wil ie wel niet modden? Bewerkt: 1 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
kevin software Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 is het mogelijk om een (verticaal staande) lader op te klimmen want mij lukt het niet nee... er is wel een mod voor >>> Door Bling: Als dat zo is mag je daar wel even wat meer informatie over geven. Een post met enkel deze inhoud reken ik helaas tot de categorie 'spam'. <<< Reageren
SWYV Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 kevin? ik heb nog nooit zo'n mod gezien hoor, kun jij misschien een screenshot posten en eventueel ook de download link posten (of doe het via de PM van de download)? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Huh zeker de spaceeinstien all in one mod, nou die heb ik ook. Maar is het een andere, wil ik het zien! Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 kun je even wat screens pmmen en de download link >>> Door Bling: Ook dit is gewoon spam, aangezien je al vraagt of hij 'jou' een PB wil sturen. Waarom vraag je deze zin niet over PB? <<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 gebruik je cheats? als je cheats gebruikt kan je beter een jetpack spawnen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zou wel leuk zijn als dat kon... je kan wel op 'kleine' ladders klimmen, zo hoog als een muurtje. Dan klimt Cj erop net alsof het een muurtje is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.