Phoenixboy93 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Hey mensen... ik heb een vraagje... wie kan voor mij een mooi handtekening en eventueel ook een avatar maken??? ik ben daar namelijk niet zo goed in M.V.G. Phoenixboy93
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Voor dit soort aanvragen zit je in het verkeerde forum Phoenixboy93. In het Graphics Aanvraag forum kan je een aanvraag indienen om een mooie signature en/of avatar te laten maken. Lees wel eerst even goed de regels door voordat je begint te posten. succes
DenkaanHenk Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Daar is het Graphics gedeelte voor. Het heeft namelijk niets met GTA San Andreas te maken. 2 seconden te laat ... Bewerkt: 1 februari 2007 door DenkaanHenk
deagle Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Dit vraag je beter hier niet aan, dit kan je beter in het daarvoor bestemde subforum doen. LET OP! Lees eerst en vooral eens de regels , die je overigens hier vind , om daarna een aanvraag te doen. Daarna kan je een topic aanmaken met het lijstje en zal een lid van het Graphics Team je aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen !
demontventoux Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Vele mensen op dit forum zijn heel handig met programma's zoals Photoshop en andere om mooie avaters en sigs naar jouw keuze te maken. Maar dit vraag je niet hier aan Lees even dit topic door. Daar vind je ongetwijfeld wel wat je moet hebben EDIT: ...trage typer ben ik nogal precies >>> Door GTA-Sheep: Moved en closed<<< Bewerkt: 1 februari 2007 door GTA-Sheep
Slimm Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Even ter informatie, eerst moet je dit doorlezen en vervolgens een PB sturen naar mij, .Levi of RonaldVC met het goede lijstje, dan kijken wij of hij weer open kan. Slimm
Recommended Posts