Jump to content

BMW Pixeltune

Recommended Posts

Geplaatst:

Jahn er valt niet veel op te zeggen :t Ik denk dat er niet veel werk ingestoken is, alhoewel dat veranderen is erg professioneel gedaan. Het is niet misschien op 123 gedaan, maar ik vind er eigenlijk niet veel aan :N

6.5/10

Geplaatst:
Jahn er valt niet veel op te zeggen :t Ik denk dat er niet veel werk ingestoken is, alhoewel dat veranderen is erg professioneel gedaan. Het is niet misschien op 123 gedaan, maar ik vind er eigenlijk niet veel aan :N

6.5/10

Als je denkt dat er niet veel werk in zit heb je het goed mis.. Het lijkt misschien simpel maar 't is errug veel werk. Het resultaat ziet er dan ook goed relaxt uit, zo dik uitgebouwd! :) Een 9/10.

Geplaatst:

Ziet er goed uit. Maar je moet alleen (omdat het een Beemetje is) het BMW logo laten staan ! Straalt veel meer Klasse uit !

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er al weer beter uit, alleen beweegt het niet meer. :puh:

Of is dat ook de bedoeling? (Zoals ik zie is het wel PNG)

Bewerkt: door X-Qyeh
Geplaatst: (bewerkt)

Toch vind ik hem mooi! :)

Ik zie dat wel vaker van dit soort creaties maakt, ik vind dat namelijk erg mooi op die manier met auto's designen. :puh: Vind je die ergens op internet of heb je ze echt helemaal zelf gemaakt? Want lijkt me ook wel leuk om m'n signature te gebruiken. ^_^

Bewerkt: door X-Qyeh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...