Nemean^inf Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) http://img300.imageshack.us/img300/1951/avalg8.gif Je kan het goed zien wat er veranderd is, Het is een wip!!! [Edit]: Credits: sphynxis/janx Bewerkt: 1 februari 2007 door -supremecars- Reageren
Mastertuner Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Jahn er valt niet veel op te zeggen Ik denk dat er niet veel werk ingestoken is, alhoewel dat veranderen is erg professioneel gedaan. Het is niet misschien op 123 gedaan, maar ik vind er eigenlijk niet veel aan 6.5/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Jahn er valt niet veel op te zeggen Ik denk dat er niet veel werk ingestoken is, alhoewel dat veranderen is erg professioneel gedaan. Het is niet misschien op 123 gedaan, maar ik vind er eigenlijk niet veel aan 6.5/10 Als je denkt dat er niet veel werk in zit heb je het goed mis.. Het lijkt misschien simpel maar 't is errug veel werk. Het resultaat ziet er dan ook goed relaxt uit, zo dik uitgebouwd! Een 9/10. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ziet er goed uit. Maar je moet alleen (omdat het een Beemetje is) het BMW logo laten staan ! Straalt veel meer Klasse uit ! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Bedankt voor de comments, inderdaad ga ik het logo terug halen. http://img107.imageshack.us/img107/1315/avihl9.png Bewerkt: 3 februari 2007 door -supremecars- Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ziet er al weer beter uit, alleen beweegt het niet meer. Of is dat ook de bedoeling? (Zoals ik zie is het wel PNG) Bewerkt: 3 februari 2007 door X-Qyeh Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Jeps beweegt niet... Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Toch vind ik hem mooi! Ik zie dat wel vaker van dit soort creaties maakt, ik vind dat namelijk erg mooi op die manier met auto's designen. Vind je die ergens op internet of heb je ze echt helemaal zelf gemaakt? Want lijkt me ook wel leuk om m'n signature te gebruiken. Bewerkt: 3 februari 2007 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.