runescaper8 (gast) Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) als ik bvb 800000 euro's wil hebben als het 17:00 is moet ik dan verschildende bedrijven overnemen:drugs,robbery etc. maar wat eigenlijk mijn vraag is: wat is verdient meer:protection racket of drug of robbery alvast bedankt edit:moet ik alles robbery laten doen voor meer geld of leon shark? of wat anders (in iedergeval hoe moet ik geld veridnen met bedrijven(veel) Bewerkt: 1 februari 2007 door runescaper8 Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik heb even het lijstje snel opgeschreven en zoals je kunt zien verdien je met de rode kleur het minst. En met de groene kleur het meest. Echter kan je vanaf he begin nog niet alles doen je kunt het beste eerst beginnen met Protection Racktet vervolgens ga je alsmaar verder en dan ga je langs Loan Shhark, Prostitution, Drugs, Smuggling en Robbery. Vanzelfsprekend is Robbery het bedrijf dat de meeste inkomsten kan bieden dus als je het kan betalen zo'n bedrijf dan is het niet af te raden om niet voor Robbery te gaan. Kortom voor de 100% zul je alle missies moeten behalen van de Empire Building functie, dus het is aan te raden om ook enkele huizen van alle groepen te kopen, dat bespaart voor achteraf werk. Natuurlijk mag je zelf weten wat je doet, maar een groot inventaris (huizen met veel waarde) levert natuurlijk meer geld op bij de Pay Days. Mochten er naast dit nog vragen zijn dan hoor ik het graag... Protection Racket Loan Shark Prostitution Drugs Smuggling Robbery "Empire Buildings modusen van slecht verdiende naar goed verdiend." Edit: Geeft niet Nicsan. De topic starter heeft toch wel veel aan alletwee onze berichten. Reageren
deagle Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Als je veel geld wilt verdienen met de Empire Buildings dan moet je alle Empire Buildings upgraden totdat ze ' Robbery - High Roller ' zijn. Om ook nog eens even je andere vraag te beantwoorden ; ' Robbery ' verdiend meer dan ' Protection Racket ' en ' Drug '. Kortom ; je moet steeds het meest rechts van alle items gebruiken om je Pay Day omhoog te krijgen . Edit ; Sorry SummerBase , ik had je niet gezien ... Bewerkt: 1 februari 2007 door Nicsan Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 ok dus het is het best om van elk 1 bedrijf soort te runnen en de andere overige bedrijven robbery te doen,of kan ik ook als ik de missies van elk soort bedrijf heb gedaan die weer omzetten in robbery en dan zijn al mijn bedrijven robbery of gaat dat dan weer van mij 100%af? Reageren
deagle Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Als je alle missie's van ieder EB - type ( Protection Racket, Loan Shark, Prostitution, Drugs, Smuggling, Robbery ) hebt voltooid mag je de EB - type veranderen zoals je wilt, dit alles zonder effect op je 100%. Het enige wat je niet mag laten gebeuren, is dat je EB word overgenomen door een vijandelijke gang. Bewerkt: 1 februari 2007 door Nicsan Reageren
M4X Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) ok dus het is het best om van elk 1 bedrijf soort te runnen en de andere overige bedrijven robbery te doen,of kan ik ook als ik de missies van elk soort bedrijf heb gedaan die weer omzetten in robbery en dan zijn al mijn bedrijven robbery of gaat dat dan weer van mij 100%af? Het gaat er om dat je alle bedrijven minstens 1 keer in bezit hebt gehad in alle soorten categorieën die hierboven zijn genoemd, daarna kan je ze gerust in Robbery laten omzetten. Als je echt het maximale wilt hebben moet je ze dus allemaal in Robbery omzetten, en dan in ''High Roller''. Overigens gaat het hier over kleine bedragen, als je een paar Smugling of Protection Racket gebouwen hebt krijg je ook bijna $80000, niet echt heel veel minder wat je zou denken. Edit: Nicsan was me voor Bewerkt: 1 februari 2007 door M4X Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 ok, bedankt voor de tips. dan ga ik nu weer lekker verder met de Empire Buildings missie's enzo, (de storyline heb ik 3 minuten geleden uitgespeelt yipieeeee, eindelijk weg van die **** missie ) >>> Door SummerBase: Gefeliciteerd! <<< Reageren
aznstryker Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik wist eerst ook nie welke meer verdiende blijkbaar weet ik het nu wel bedankt hé goede topic >>> Door SummerBase: Post alleen als het echt nodig is, dus als je wat te vragen hebt of als je echt wat nuttigs toe te voegen hebt. <<< Reageren
wiekash Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik snap die empire building ding helemaal niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Kijk eens hier. Daar wordt je misschien wel wat wijzer van ... Reageren
aznstryker Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik heb gehoord dat na een missie je auto kogelsvrij worden welke missie is het?? en welke auto's zijn kogelsvrij??? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) ik heb gehoord dat na een missie je auto kogelsvrij worden welke missie is het?? en welke auto's zijn kogelsvrij??? Nadat je alle 'Empire Buldings' hebt overgenomen zijn alle auto's die bij de Buldings staan geparkeerd kogelvrij. Let wel op dat ze kogelvrij zijn niet 'bumpproof'. Door bosten kunnen ze dus wel kapot. Edit op SB: Volgensmij niet hoor. Je kunt bijv. Robbery missies doen met een Bulletproof wagen. (Wordt vaak aangeraden.) Bewerkt: 9 februari 2007 door ASPHALT Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik heb gehoord dat na een missie je auto kogelsvrij worden welke missie is het?? en welke auto's zijn kogelsvrij??? Als je dit wilt dan moet je alle Empire Building missies behalen. Dus; Protection Racket, Loan Shark, Prostitution, Drugs, Smuggling en Robbery moet je allemaal behalen tot hun hoogste level en dan zijn de voertuigen die naast de Empire Buildings staan kogelvrij. Een enorme klus, maar als het gelukt is heb je er wel voordeel van, omdat je zo missies beter kunt behalen. Ik hoop dat je het begrijpt, zo niet dan wil ik het nog wel een keer uitleggen. Mocht er nog wat anders zijn dan kun je dat ook gerust zeggen. @ ASPHALT, de voertuigen naast het gebouw. Dus die je kapot moet maken om een gevecht te beginnen... Reageren
M4X Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) ik heb gehoord dat na een missie je auto kogelsvrij worden welke missie is het?? en welke auto's zijn kogelsvrij??? Als je alle 30 de empire buildings verovered hebt, zullen alle auto's die bij je empire buildings spawnen bulletfree oftewel kogelvrij zijn. Dit zijn dus erg veel auto's in totaal, omdat je bij veel types empire building een andere auto voor je gebouw krijgt. Het is niet echt na een bepaalde missie, maar in principe kan dit vanaf de missie From Zero To Hero, omdat je dan alle empire buildings kan veroveren. Ook kan je bij Sunshine Garage een bulletfree BF Injection kopen, dit kan echter pas vanaf een bepaalde missie die ik even niet uit m'n hoofd weet. Je krijgt wel een melding dat hij er staat, dus dit kan je gewoon zelf zien. Edit: Pffoe, wel erg laat Bewerkt: 9 februari 2007 door M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.