Bv202 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Ik heb net deze missie gedaan. Maar ik heb 4 vraagjes - Kan ik nog terug naar Portland? met de trein, auto of boot? - Wat gebeurt er als je Maria's bericht negeert en toch in de auto stapt? - Heeft die Salvatore je echt verraden? Mag ik hem dan nog doden? P.S.: Mag ik op het einde Catalina killen? Bewerkt: 1 februari 2007 door Bv202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) - Kan ik nog terug naar Portland? met de trein, auto of boot? Je kan via de 'Porter Tunnel' nog altijd terug en over de 'Callahan Bridge'. Deze is na de missie 'Last Requests' gemaakt en dus klaar voor gebruik. - Wat gebeurt er als je Maria's bericht negeert en toch in de auto stapt? De 'Cheetah' is uitgerust met een bom die afgaat als de motor start. Als je eenmaal in de auto stapt zal deze dus ontploffen. - Heeft die Salvatore je echt verraden? Mag ik hem dan nog doden? Helaas heeft hij je verraden ja.. In de missie hierna 'Sayonara Salvatore' moet je hem zelfs doden. P.S.: Mag ik op het einde Cataline killen? puh2.gif In de eind missie 'The Exchange' moet je Catalina inderdaad vermoorden. Bewerkt: 1 februari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 Bedankt, dan kan ik eindelijk die bitch( ) van een Catalina killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 bv202, als ik jou niet TE teleurstelt, zeg maar, die missie van catalina te killen is wel de allerlaatste missie Edit Mark B: Deze post was eigenlijk nergens goed voor SWYZ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 *bumpje* Ik ging eens kijken wat er gebeurde als die bom afging, dus ik ging in die auto zitten, en ik hoorde dat bekende *tik* en ik druk zo snel als ik kan op enter en ik overleefde het nog net want hij ontplofde toen ik er net uit was! Het is dus wel te overleven maar je hebt dan nog weinig leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.