Jump to content

Windows Vista Basic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Past Windows Vista Basic op mijn computer denken jullie ? Ik zit alleen achter MSN en GTAForum en af en toe achter San Andreas. Hier onder even wat info over mijn computer.

Pentium® 4 CPU 2.80GHz

Kloksnelheid : 2.81 GHz , 512 MB

En er kan totaal 76,3 GB op.

Geplaatst:
Past Windows Vista Basic op mijn computer denken jullie ? Ik zit alleen achter MSN en GTAForum en af en toe achter San Andreas. Hier onder even wat info over mijn computer.

Pentium® 4 CPU 2.80GHz

Kloksnelheid : 2.81 GHz , 512 MB

En er kan totaal 76,3 GB op.

Doe de test en weet het! Het zegt automatisch wat je tekort komt ook. :)

Geplaatst:

Ik snap het niet zo die test. Die site ook niet echt. Weet iemand of het nou wel of niet kan. :)

Geplaatst:
Ik snap het niet zo die test. Die site ook niet echt. Weet iemand of het nou wel of niet kan. :)

Je moet gewoon de test downloaden en doen, dan weet je ook of je progamma's etc. werken, met deze info zijn we niets. Gewoon downloaden en de test doen, helemaal niet moeilijk.

Geplaatst:

Sorry het lukt echt niet. Ik ben erg slecht met downloaden en dat soort dingen. Ik heb weinig verstand van computers daarvoor vraag ik het juist aan julllie. Weet iemand of Windows Vista wel of niet op mijn computer kan. Dankjewel alvast. _O_

Geplaatst:

Aangezien jou systeem:

512 MB is en 2.81 GHz is is het volgens mij genoeg om Windows Vista te runnen. :)

Je hebt minimaal:

An 800 MHz processor

512 MB of RAM

A 20 GB hard drive with 15 GB of free space

Nodig.

Ik vind dat ie het wel moet doen op je PC.

Je hebt wel internet connectie nodig tijdens het installeren en 20 MB vrije ruimte.

Geplaatst:

Internet Connectie dat is toch de Internet Verbinding die ik heb. Nou die heb ik dus. Maarja ik heb er allemaal niet zo veel verstand van. Ik zit alleen op GTAForum ermee en op Windows Live Messenger en GTA San Andreas. Meer niet. Daarom neem ik liever de Basic het is makkelijker voor me toch ? En 130 euro kan ik mischien nog betalen maar 220 of meer kan ik nooit in me leven betalen...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet zeker dat jou PC het aankan. :) 2+ Ghz is meer dan genoeg.

En internet connectie; ik bedoel daarmee inderdaad internet verbinding. :)

Kan je zeggen wat voor Mhz je hebt?

Bewerkt: door Gangsta

Dat weet ik niet. Me vader had net die tekst boven in me eerste post gekopieert en ik moest het daarzo in plakken. Hij weet het mischien wel. Maar hijs haast nooit thuis.. :bonk:

Oh MHz gewoon van Windows toch die zijn toch allemaal hetzelfde.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Internet Connectie dat is toch de Internet Verbinding die ik heb. Nou die heb ik dus. Maarja ik heb er allemaal niet zo veel verstand van. Ik zit alleen op GTAForum ermee en op Windows Live Messenger en GTA San Andreas. Meer niet. Daarom neem ik liever de Basic het is makkelijker voor me toch ? En 130 euro kan ik mischien nog betalen maar 220 of meer kan ik nooit in me leven betalen...

Als dat het enige is wat je op je pc doet, is het ook niet echt nodig om er Vista op te zetten. XP voldoet ruim aan jouw eisen! Ik zou zeggen, denk er nog eens goed over na. Het is een grote investering!

Me vriend heeft Vista en ik zat op zijn pc en vind het zo mooi. :-( En zit Internet Explorer 7 erbij > ?

Oh ja Gangsta dat had ik net geprobeerd maar daarna moest ik nog wat downloaden. En ik ben bang als ik verkeerde dingen download.

Ik zit erover te denken om op een computer les te gaan.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Me vriend heeft Vista en ik zat op zijn pc en vind het zo mooi. :-( En zit Internet Explorer 7 erbij > ?

Oh ja Gangsta dat had ik net geprobeerd maar daarna moest ik nog wat downloaden. En ik ben bang als ik verkeerde dingen download.

Ik zit erover te denken om op een computer les te gaan.

Windows Vista Test is veilig want het is Microsoft. :*D

En kan je niet tegen je vriend zeggen wat voor computer hij heeft? ;)

Geplaatst:

Me vader zegt dat ik aan alle eisen die je net heb opgenoemt voldoet. Hij zegt dat ik van alles wel 10 keer meer hebt. :klap::eten::dans: Maar ik kom geld te kort ik ben 14 April jarig dus das ook wel handig.. Ik heb nog iets van 60 GB vrije ruimte.

Geplaatst:

Vista Home Basic zal wel op je PC draaien.

Maar de aanbevolen systeemeisen zijn het volgende:

* 1GHz 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor

* 1GB systeemgeheugen

* 128 MB-videokaart DirectX 9 compatible (met WDDM driver )

* 40GB harddisk met 15GB vrije ruimte

* DVD-romdrive en/of DVD-brander

* Audio-uitgang

* internetverbinding

Als je dat "glass" wil hebben, dan heb je Windows Vista Home Premium nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...