-Roy- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb ook nog een vraagje. Ik hoop dat ik het hier mag stellen, dan hoef ik geen nieuw topic te openen. Als je voor Windows Vista een 128-MB videokaart nodig hebt, houd je dat dan ook nog over voor games of worden de prestaties beduidend lager? Alvast bedankt. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Wat voor videokaart heb je? Als je 256MB heb, dan hoiu je nog genoeg over voor je games Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb 128-MB, denk je dat dat niet genoeg is? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb geen 1 GB systeem geheugen maar 512 MB systeem geheugen. Zou Windows Vista Basic er dan oppassen. Bij Dixons zeiden ze dat het wel kan. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb 128-MB, denk je dat dat niet genoeg is? Het is wel krap aan, maar ik denk dat het wel gaat lukken Ik heb geen 1 GB systeem geheugen maar 512 MB systeem geheugen. Zou Windows Vista Basic er dan oppassen. Bij Dixons zeiden ze dat het wel kan. Tuurlijk kan het erop Alleen als je meer geheugen heb, dan werkt Vista ook sneller. Maar Home Basic zal verder probleemloos draaien op jouw PC Reageren
Ewoud Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Ik heb geen 1 GB systeem geheugen maar 512 MB systeem geheugen. Zou Windows Vista Basic er dan oppassen. Bij Dixons zeiden ze dat het wel kan. Wat meer informatie over Vista hier op mijn nieuwe Blog over ICT. Direct van de site van Microsoft: http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsvista/editions/homebasic/default.mspx Kopje systeemvereisten Windows Vista Home Basic -Aanbevolen systeemvereisten 1 GHz 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor 512 MB systeemgeheugen. 20 GB harde schijf met ten minste 15 GB beschikbare ruimte Ondersteuning voor grafische weergave met DirectX 9 en 32 MB grafisch geheugen Dvd-romstation Audio-uitgang Toegang tot internet (hiervoor kunnen kosten verschuldigd zijn) De werkelijke vereisten en productfunctionaliteit kunnen variëren, afhankelijk van uw systeemconfiguratie. Met Windows Vista Upgrade Advisor kunt u bepalen welke functies en versie van Windows Vista u op uw computer kunt gebruiken. Windows Vista Home Basic -Minimale systeemvereisten Bepaalde functies zijn niet beschikbaar in combinatie met de minimale systeemvereisten. 800-MHz processor en 512 MB systeemgeheugen 20 GB harde schijf met ten minste 15 GB beschikbare ruimte Grafische ondersteuning voor Super VGA Cd-romstation Bewerkt: 2 februari 2007 door Ewoud Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Bedankt Ewoud Robin2130 en Gangsta. Windows Vista Basic ga ik echt halen. Ik heb er alleen nog niet genoeg geld voor dus ik weet niet wanneer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.