Jump to content

rage

robinho123

Recommended Posts

Geplaatst:
wat is de Rage engine ofzo dan
RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) is de grafische engine die Rockstar gebruikt heeft voor Table Tennis. Grand Theft Auto IV zal van deze engine gebruik maken. Tot nu toe zijn alle GTA's vanaf GTA III (met uitzondering van GTA Advance) gebouwd op de GTA III engine.
Geplaatst:
maar wat houd het in

wat doet het of verbeterd het

Vooral de graphics zullen verbeteren t.o.v. GTA San Andreas. Over de gameplay weet ik niets, want ik heb Table Tennis nog nooit gespeelt.

Vergelijk deze screenshot met screenshots van GTA San Andreas. Dit is een mooi voorbeeld hoe het gezicht/lichaam van personages er veel mooier en uitgewerkter zal uitzien.

Geplaatst:

Ik heb het spel gespeeld(in de bart smit :*D ) en de graphics zijn egt heel goed, het geluid weet ik niet omdat ik nog nooit een ander tafeltennis spel heb gespeeld :bonk:

Geplaatst:

ik denk dat het niet zo mooi gaat uitzien als Table Tennis, het is een veel groter gebied dat ze moeten maken, en als ze geen laadtijden willen...

ik ben al blij als het als Saints Row uitziet.. en R* gaat dat lukken :klap:

Geplaatst:

Sorry .. ik vind saits row en nou niet bepaald egt goed er uit zien .. en is wel wat verbetering ten opzichten van Gta SanAndreas maar nou ook niet zo veel :Y

>>> Door Dutchy3010: Dit topic ging over GTA IV, en niet over Saints Row. Je mening over Saints Row is dan ook niet relevant...<<<

Geplaatst: (bewerkt)
De tijd die ze in dat tafeltennis spel hadden gestoken had ook in GTA gekund :engel:

Hier hoef je je niet al te druk over te maken. Er zijn namelijk Rockstar bedrijven in verschillende steden die zich op andere spellen richten. Zo heb je Rockstar Vancouver, Rockstar Leeds, Rockstar North en zo zijn er nog veel meer. Rockstar San Diego heeft zich voornamelijk bezig gehouden met de tafeltennis game, en dit gaat dus totaal niet ten kosten van GTA IV. Overigens werken er meer mensen mee dan aan bijvoorbeeld Vice City, dus dit zijn zeker genoeg mensen. En ze zijn ook al erg lang bezig, en ze hebben dus meer dan genoeg tijd en mensen. Daar hoeft die tafeltennis game gelukkig niet onder te lijden, al had ik alle makers van de tafeltennis game aan GTA IV mee laten werken als dat nodig was :puh:

Bewerkt: door M4X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...