Jump to content

eerste sig(je)

Recommended Posts

Geplaatst:

tis me eerste sig die ik maak (en hier post). Graag tips en niet omdat ik een beginner ben minimaal een 6, als het een 3 waard is ,geef hem dan :)

mazzl en bdankt :)

sigplantebakqh2.jpg

Geplaatst:

Als dit je aller eerste signature is die je hebt proberen te maken dan hoef je je geen zorgen te maken. Je zult later dan goed met Adobe Photoshop kunnen om gaan. Alhoewel ik natuurlijk wel denk dat je al het een en ander hebt geprobeerd, maar voor je eerste signature waar je zelf trots op bent is dit erg goed. Ook ik ben zo begonnen, beetje in de stijl van de achtergrond.

Ik zie volgens mij softgrunge brushes op de achtergrond, maar het kan ook een grote explosie zijn wat nu gewoon de kleur blauw heeft. Maar in ieder geval dat soort brushes doen het altijd wel goed en daar kun je ook erg veel mee. Een goede keuze dus, of niet.. Je render is wel goed, alleen dat vervaagde kleurtje om hem heen bevalt mij niet zo. Ik zie een wat softachtige stoom om zich heen. Veel kleuren heb je niet in je signature, een voordeel is dat alles bij elkaar past maar een nadeel is dat de signature een wat saaie uitstraling geeft en niet echt power! De balk waar je je naam in heb staan vind ik ook niet echt passend. Meer omdat de zijkanten daarvan wat donker zijn. Misschien dat je die balk een ander kleurtje kan geven? Ook lijkt mij een stroke wel mooi staan bij deze signature. (New layer > CTRL + A > Edit > Stroke.)

Werk nog even aan je kleurengebruik, probeer ook wat diepte in je signature te brengen door de render wat scherper te maken en de achtergrond niet. Ook kun je werken met Brightness/Contrast (Layer > New Adjusment Layer > Brightness/Contrast.)

Meestal geef ik niet echt cijfers, maar op basis van mijn onderbouwende mening en tips waar je misschien wel wat mee kunt doen geef ik je een 5,5. Nog heel veel succes met designen!

Geplaatst:

ja ik heb natuurlijk wel eerst zitte klote met photoshop, paar basis dingen paar tuts gelezen ect. maar dit is zeg maar me eerste "echte" :)

danku

Geplaatst:

Ik vind het echt een zeer goede signature voor als het je eerste is. :)

In het begin dacht ik elke keer, hoe kunnen mensen van die mooie achtergronden maken.. :puh:

Ik dacht iedere keer dat, dat ging om standaard brushes met veel radial blur. Later kwam ik erachter

dat, dat brushes waren. Dus wat ik als eerste maakte, waren een paar vlammen met simpel paars X-Qyeh in Comic Sans MS erop. :puh:

Als ik je een cijfer mag geven, geef ik je een 8,5 / 10. :)

// X-Qyeh

Geplaatst:

Ik vind het gewoon prachtig voor je eerste sig plantenbak.

Je heb mooi gebrusht 8/10

De lettertype past er perfect bij 9/10

De render heb je ook bijgewerkt 9/10

Een 2minpuntjes

1.daar bij je render heb je niet dezelfde kleur gebruikt

2.je sig vind ik wat te klein maar voor de rest is er niets mis mee

totaal :25/30

berekende totaal :8.5/10

Kutgw

Greetings Syfes

Geplaatst: (bewerkt)

nogmaals bdankt ierdreen voor de opmerkingen/rates ik heb hem nu iets aangepast en een paar tips opgevolgd (niet allemaal dus) vind hem zelf wel stukje mooier zo... en ik zal nu maar weer me bed ingaan want ben een beetje ziek :cya:

(de nieuwe versie staat nu in me sig.)

[EDIT]

en ook hieronder voorhet geval dat ik hem verander

plantebak2bt4.jpg

Bewerkt: door Plantebak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...