ACID Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 eey, bestaat er een mod voor GTA SA zodat alle voertuigen worden verandert ? maar mta en sa-mp moeten wel blijven werken Reageren
Destructor Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 hoi, zodra je de game mod, werken multiplayermods niet meer. je kunt het beste doen zoals ik het heb gedaan. ik heb 2 apparte instalaties. 1 instal voor multiplayer, en 1 instal om te modden. neemt uiteraard wel 2 x zoveel schijfruimte in Reageren
ACID Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hoi, zodra je de game mod, werken multiplayermods niet meer.je kunt het beste doen zoals ik het heb gedaan. ik heb 2 apparte instalaties. 1 instal voor multiplayer, en 1 instal om te modden. neemt uiteraard wel 2 x zoveel schijfruimte in dit is niet waar, ik heb weleens vaker auto's gemod, en toen kon ik nog gewoon online dus weet er iemand een total vechicle conversion mod ? maar ik moet nog wel sa-mp en mta sa kunnen spelen Reageren
Destructor Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hmm, mijn ervaring daarmee is toch net wat anders. maar dan zal ik wel iets hebben fout gedaan Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Je kunt met een gemodde auto inderdaad wel multiplayer mods zoals SA:MP spelen. Dit omdat alleen de data van de auto die er rijd verstuurd word naar de tegen stander. Jij ziet dus die gemodde auto, maar je medespeler ziet gewoon de normale auto, of zelfs een auto die hij zelf gemod heeft. Maar niet alle multiplayer mods kunnen samen met andere type mods. Nu ontopic, er zijn op het internet verschillende auto packs te vinden, zoals bijvoorbeeld deze voor de politie van JVT en de SA modern mod. Google doet ook wonderen. Reageren
ACID Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Je kunt met een gemodde auto inderdaad wel multiplayer mods zoals SA:MP spelen. Dit omdat alleen de data van de auto die er rijd verstuurd word naar de tegen stander. Jij ziet dus die gemodde auto, maar je medespeler ziet gewoon de normale auto, of zelfs een auto die hij zelf gemod heeft. Maar niet alle multiplayer mods kunnen samen met andere type mods. Nu ontopic, er zijn op het internet verschillende auto packs te vinden, zoals bijvoorbeeld deze voor de politie van JVT en de SA modern mod. Google doet ook wonderen. maar wordt met die san andreas modern mod, de auto's aangepast ? Bewerkt: 3 februari 2007 door ACID Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) maar wordt met die san andreas modern mod, de auto's aangepast ? Jazeker, zie dit rijtje: Original Car - Replaced By - Author Club - Honda Integra - JVT Stretch - Mercedes S600 Pullman - Kelvin Lee Sunrise - BMW M3 - Young Buck Buffalo - BMW M6 - TICK BF400 - Honda CBR600RR - Th3 Prophetman Emperor - chrysler 300c - GreenGiant Euros - cyborx - SupermotoXL and TICK Monstera - Dodge Sakura - SupermotoXL and TICK Sentinel - Dodge Viper FCR900 - Ducati 1000 - Dazla Turismo - Ferrari enzo - TICK Supergt - Ferrari 575 - Kelvin Lee Patriot - hummer - GTAGuy Hydra - new skin - [DRuG]NikT comet - K1 Attack - Rustamm cheetah - Lamborghini murcielago - JVT Greenwood - Mercedes Benz E500 - milecon manana - Mini Cooper - Stecki Copcarru - Police Hummer - F5544 Huntley - Range Rover Vogue - Diman/TICK zr350 - Cadillac Cien - JVT Stratum - Mercedes CLS500 - JVT Mower - Mower TUNING - JVT Elegy - Porsche GT3 Cup - JVT Toch wel ongeveer wat je zocht dat ik //> Edit: Ow ik zie net dat er nog meer pagina's zijn met auto's die vervangen worden, zie alles hier. Bewerkt: 3 februari 2007 door Wazuup Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 als je SAMP hebt kun je de auto's moden enz. bij mta volgens mij niet Reageren
ACID Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 maar wordt met die san andreas modern mod, de auto's aangepast ? Jazeker, zie dit rijtje: Original Car - Replaced By - Author Club - Honda Integra - JVT Stretch - Mercedes S600 Pullman - Kelvin Lee Sunrise - BMW M3 - Young Buck Buffalo - BMW M6 - TICK BF400 - Honda CBR600RR - Th3 Prophetman Emperor - chrysler 300c - GreenGiant Euros - cyborx - SupermotoXL and TICK Monstera - Dodge Sakura - SupermotoXL and TICK Sentinel - Dodge Viper FCR900 - Ducati 1000 - Dazla Turismo - Ferrari enzo - TICK Supergt - Ferrari 575 - Kelvin Lee Patriot - hummer - GTAGuy Hydra - new skin - [DRuG]NikT comet - K1 Attack - Rustamm cheetah - Lamborghini murcielago - JVT Greenwood - Mercedes Benz E500 - milecon manana - Mini Cooper - Stecki Copcarru - Police Hummer - F5544 Huntley - Range Rover Vogue - Diman/TICK zr350 - Cadillac Cien - JVT Stratum - Mercedes CLS500 - JVT Mower - Mower TUNING - JVT Elegy - Porsche GT3 Cup - JVT Toch wel ongeveer wat je zocht dat ik //> Edit: Ow ik zie net dat er nog meer pagina's zijn met auto's die vervangen worden, zie alles hier. worden bij deze mod alleen de namen verandert ? of ook het model van de auto ? Reageren
ACID Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 zijn er nog meer goede gta sa mods, die alle voertuigen vervangen ? want die gta sa modern mod werkt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.