Jump to content

when funday comes.

spoeky

Recommended Posts

Hey, Ik zit vast bij de missie When funday comes van Louise. Je moet racen met een quad bike en eerste worden. Ik kan nu eindelijk een beetje rijden met die quad bike maar toch word ik altijd laatste. Heeft er iemand tips om die race te winnen?

ps. Ik heb al op wikigta gekeken, maar daar staat alleen wat je in de missie moet doen. Er staan geen tips bij.

alvast bedankt! :cya:

Delen op andere websites

Hey, Ik zit vast bij de missie When funday comes van Louise. Je moet racen met een quad bike en eerste worden. Ik kan nu eindelijk een beetje rijden met die quad bike maar toch word ik altijd laatste. Heeft er iemand tips om die race te winnen?

ps. Ik heb al op wikigta gekeken, maar daar staat alleen wat je in de missie moet doen. Er staan geen tips bij.

alvast bedankt! :cya:

De enigste goede tip is oefening. Pak een Quad en ga oefenen. Je kunt de race verliezen en dan gaan proberen te rijden. Je kan ook hier kijken voor een spawn locatie. Ga er heen en duw de Quad weg met een auto. Als je er namelijk gewoon op gaat zitten start de zij missie 'Quad Time Trails'. Eenmaal van zijn plaats spring je erop en gaat oefenen met rijden.

Leer ook de baan uit je hoofd. Begin de missie en en kijk waar heb fout gaat. Bij deze fouten moet je de volgende keer uitkijken.

Wil het je dan nog niet lukken? Je kunt dan altijd nog je Save Game uploaden. Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel of een Memory Stick lezer. Nu komt er een nieuwe verwisselbare schijf. Open deze en je zult een map 'PSP' zien. Open deze, er kunnen verschillende mappen in staan maar je hebt 'SAVEDATA' nodig. Hierin zitten allerlei mappen in met moeilijke namen. Vice City Stories heeft de naam 'ULES00502S92F*'. Op het * staat een getal. Dit is het 'slot' waarop je Save Game staat. Heb je in het spel opgeslagen op het 3de tekentje heeft de map de naam ULES00502S92F4 aangezien hij bij 0 begint. Pak jouw map in met WinRAR.

Ga nu naar het forum en je zult onder de 'Bericht Opties' een blak zien met daarnaast 'Bladeren...'. Selecteer nu je ingepakte Save Game en druk op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu zit je Save Game bij je post.

Delen op andere websites

De enigste goede tip is oefening. Pak een Quad en ga oefenen. Je kunt de race verliezen en dan gaan proberen te rijden. Je kan ook hier kijken voor een spawn locatie. Ga er heen en duw de Quad weg met een auto. Als je er namelijk gewoon op gaat zitten start de zij missie 'Quad Time Trails'. Eenmaal van zijn plaats spring je erop en gaat oefenen met rijden.

Leer ook de baan uit je hoofd. Begin de missie en en kijk waar heb fout gaat. Bij deze fouten moet je de volgende keer uitkijken.

De psp zit nu op de oplader, dus ik ga het straks weer proberen. Vooral op het laatste stuk lukt het niet. (op het trailerpark). Ik draai vaak met de quad de andere kant op. :puh: Dus op dat punt ga ik extra oefenen. Bedankt voor de tip!!

Wil het je dan nog niet lukken? Je kunt dan altijd nog je Save Game uploaden. Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel of een Memory Stick lezer. Nu komt er een nieuwe verwisselbare schijf. Open deze en je zult een map 'PSP' zien. Open deze, er kunnen verschillende mappen in staan maar je hebt 'SAVEDATA' nodig. Hierin zitten allerlei mappen in met moeilijke namen. Vice City Stories heeft de naam 'ULES00502S92F*'. Op het * staat een getal. Dit is het 'slot' waarop je Save Game staat. Heb je in het spel opgeslagen op het 3de tekentje heeft de map de naam ULES00502S92F4 aangezien hij bij 0 begint. Pak jouw map in met WinRAR.

Ga nu naar het forum en je zult onder de 'Bericht Opties' een blak zien met daarnaast 'Bladeren...'. Selecteer nu je ingepakte Save Game en druk op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu zit je Save Game bij je post.

Ik heb hier wel een usb kabel liggen, maar die past er niet in. Dus moet ik de missie zelf doen.

>>> Door SummerBase: Quote Gemaakt. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Mijn geheugen zegt dat ik nog niet zo lang geleden antwoord heb gegeven op een vraag over de quad maar de zoekfunctie leverde niks op. Als je op de Quad zit is het de truuk om rustig te blijven, en dit doe je door gas los te laten in de bochten, en als de Quad onbestuurbaar is kan je ook gerust even gas loslaten. Remmen is haast nooit nodig, dus doe dit ook niet want je komt niet zo heel makkelijk op gang. Richt je ook niet teveel op je tegenstanders, maar rij gewoon je eigen race en houd je bezig met de bochten en je eigen Quad. Het parkour is niet eens zo moeilijk als je het vergelijkt met de Quad time trials. Veel succes, als je het niet haalt zijn vragen altijd welkom!

Delen op andere websites

ik heb hem gehaald! In het begin draaide mijn quad weer dus ik was weer laatste. Maar toen ik iedereen weer had ingehaald, haalde er 1 mij weer in. Maar die gast knalde tegen een boom en toen had ik hem gehaald :bonk:

Asphalt en m4x bedankt!!

Bewerkt: door spoeky
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Alleen met X gas geven. Dus je hoeft niet de analoogstick omhoog te doen. Daarmee beweeg je gewoon links en rechts. Want als je ook de analoog stick omhoog doet, Gaat de voorkant van de quad omhoog. Ik hoop dat je dit bedoel :cya:.

Delen op andere websites

Dit is inderdaat een moeilijke missie.

Je kan beter even de route uitstippelen en oefenen.

Dan lukt hij wel.

Wat je zeker niet mag doen is onder het dakje van de caravans rijden.

Dan zal je (waarschijnlijk) ook tegen de paltjes van het dakje rijden.

Neem dus de binnenkant van het parcour.

Wel opletten voor de grote put in het parcour.

VEEL SUCCES :tu:

Delen op andere websites

Dit is inderdaat een moeilijke missie.

Je kan beter even de route uitstippelen en oefenen.

Dan lukt hij wel.

Wat je zeker niet mag doen is onder het dakje van de caravans rijden.

Dan zal je (waarschijnlijk) ook tegen de paltjes van het dakje rijden.

Neem dus de binnenkant van het parcour.

Wel opletten voor de grote put in het parcour.

VEEL SUCCES :tu:

Woozie heeft gelijk, je moet erg goed opletten voor die grote put ergens op het einde van het Parcour. Toen ik de missie voor de 1e keer probeerde mislukte ze natuurlijk, de 2e keer lag ik eerst maar vlieg ik de laaste ronde in die put :D Moest ik helemaal opnieuw proberen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...