koentje koene Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik ben bij de motorschool en heb alles met goud behalve jump end stoppie die ken ik echt niet uithalen ken iemand mij soms vertelle hoe je daar goud mee haalt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik ben bij de motorschool en heb alles met goud behalve jump end stoppie die ken ik echt niet uithalen ken iemand mij soms vertelle hoe je daar goud mee haalt Het is simpel gezegd een kwestie van je toetsen goed indrukken. Een goede tip die ik je wel kan meegeven is dat je gewoon de toetsen zo moet instellen dat je er het makkelijkst bijkomt. Rijd als eerst naar de schans toe, als je dan in de lucht bent moet je voorover gaan hangen. (Je moet dus de toets indrukken waarmee je ook daalt bij een vliegtuig.) Zodra je de grond raakt laat je het gas los en moet je voorover buigen, dit moet je tegelijk doen dus hier moet wel wat oefening inzitten. Als je op je voorwiel staat, blijf je gas geven en blijf je voorover buigen. Stop niet eerder voordat je tussen de pionnen staat. Ik wil je wel toetsinstellingen geven, maar die heb ik anders staan als jou. Bekijk tot slot dit filmpje, met commentaar. Reageren
Preddy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik ben bij de motorschool en heb alles met goud behalve jump end stoppie die ken ik echt niet uithalen ken iemand mij soms vertelle hoe je daar goud mee haalt Allereerst wil ik je doorverwijzen naar deze pagina, waar het idee van de missie wordt uitgelegd. De bedoeling is om op je voorwiel te landen om zo een stoppie te doen totaan het eindpunt. Ik kan je vertellen dat je dit niet in één keer zal lukken, dit vereist flink wat oefenwerk. Het kan daarom geen kwaad om eens te bekijken hoe het dan moet. Via googlevideo kan je een tweetal filmpjes vinden waar men het laat zien, dat zijn dit en dit filmpje. Bekijk goed hoe ze beginnen en landen, aangezien dit de sleutels tot succes zijn. Ooit heb ik eens een redelijk handig trucje gelezen waarmee ik zelf de gouden medaille heb gehaald op dit onderdeel. Het begin is hetzelfde als bovenstaande filmpjes, alleen moet je zorgen dat je motor met beide wielen tegelijk op de grond land na de "jump". Officieel is dit een foute manier om het te doen, zo vind ook het spel. Omdat het spel je altijd eerst stilzet voordat je de melding krijgt dat je overnieuw moet (mits je over een bepaalde lijn rijdt waar je niet hoort te rijden), moet jouw motor dus ook eerst stil komen te staan. Als je genoeg snelheid had voor de jump, zal het spel jou precies recht in het eindgebied stilzetten, waardoor je dan ineens de missie hebt gehaald met goud. Het moeilijke zit het erin dat je de goede snelheid moet hebben. Dit vereist ook wat oefenwerk, vooral om de start te perfectioneren. Hopelijk heb je er wat aan, maar mocht het nog steeds niet lukken en je hebt het spel op de PC, dan kan je altijd nog een savegame aanvraag doen. In ieder geval: Veel succes ermee Overigens: Welkom op het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.