flipcodipco Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Zoals de titel al zegt: Hoe kun je op aerodinamisch gaan liggen op een motor? Voor de PS2 wordt het regelmatig omschreven, maar voor de PC staat in de guides alleen dat je het moet doen. Mij is het tot nog toe nog niet gelukt en ik wil toch wel graag alle unique jumps hebben. wie kan mij helpen? Bewerkt: 2 februari 2007 door flipcodipco Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Zoals de titel al zegt: Hoe kun je op aerodinamisch gaan liggen op een motor? Voor de PS2 wordt het regelmatig omschreven, maar voor de PC staat in de guides alleen dat je het moet doen.Mij is het tot nog toe nog niet gelukt en ik wil toch wel graag alle unique jumps hebben. wie kan mij helpen? Met de standard controls moet je pijltje omhoog gebruiken. Die moet je snel achter elkaar indrukken. Als je geen standaard controls gebruikt, moet je de knop zoeken waarmee je gaat staan . Reageren
flipcodipco Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Hardstikke bedankt. nu lukt de jump wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.