Jump to content

trainers

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de gta walktrought word bij een fbi auto gesachreven dat deze alleen te verkrijgen is via trainers maar wat zijn trainers

Geplaatst: (bewerkt)
Bij de gta walktrought word bij een fbi auto gesachreven dat deze alleen te verkrijgen is via trainers maar wat zijn trainers

Een trainer is eigenlijk een cheat progamma, met zo'n progamma kan je bijvoorbeeld auto's laten spawnen of hele andere cheats doen. De cheats die standaard in SA zitten, zitten er meestal ook in. Een trainer is heel handig, je kan een cheat namelijk activeren door een sneltoets, dus bijvoorbeeld Shift-H of Ctrl 1. Daarnaast worden bijveel trainers de cheats niet geteld, waardoor je geen 'cheat melding' krijgt wanneer je wilt saven. Kortom trainers zijn makkelijk en handig. Als je een trainer wilt raad ik je de GTA: San Andreas Crazy Trainer +151 v2.0 aan, deze kan je hier downloaden. Dit is tot nu toe de beste trainer voor San Andreas. Met deze trainer kan je ook de FBI Truck of bijvoorbeeld de RC Cam spawnen. Het is dus wel handig zo'n trainer.

Klein typ foutje aangepast :)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst: (bewerkt)

Programma's waarbij je bepaalde dingen kan, wat normaal onmogelijk is. Denk aan; elke auto die je maar wilt staat met een druk op de knop voor je neus, ongelimiteerd health, -armor, -Jetpack hoogte, etc.

Zoek even op Google naar een leuke trainer/carspawner als je de FBI Truck wilt.

>>> Door Dutchy3010: Dit soort reacties doe je maar via. Je maakt mij trouwens niet wijs dat je over deze 3 regels langer doet als Typhoon over heel zijn tekst. <<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
ik heb het op de ps2 kan het dan ook nog zo jah hoe dan??

Nee, op de PS2 is het niet mogelijk om een trainer te gebruiken, dit zijn echt speciale progamma's ontworpen voor de PC, dit is voor de PS2 erg lastig. Voor de PS2 en Xbox heb je nog wel zogenaamde cheatdiscs, namelijk Action Replay en Xploder. Misschien heb je ook nog wat aan deze post. Of probeer Google eens voor die cheatdiscs. Normale trainers doen het in ieder geval niet op de PS2 versie.

Geplaatst:
ik heb het op de ps2 kan het dan ook nog zo jah hoe dan??

Nee, dit kan helaas niet. Op de PS2 versie kan je helaas niet modden, en je kan dan dus ook geen trainers instaleren. Je kan overigens geen enkele mod instaleren, dit is het nadeel van het spelen van GTA San Andreas op de PS2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...