Shaker Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1572 Daar heb ik client gedownload. Nou krijg ik bij winRAR een fout als ik de installer wil starten. Er staat: blablabla: Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd. kan blablabla niet uitvoeren Ik heb de originele versie van GTA San Andreas. Wie kan me helpen om hem te installeren? bedankt >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar SA-MP forum .<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Het komt bij mij wel eens voor dat een mod beschadigd is, ik heb dit ook wel eens gehad. Ik heb deze bovenstaande ook gedownload, en bij mij geeft hij ook een foutmelding, het probleem ligt dus niet bij jou. De oplossing is simpel. Download hem van een andere site, bijvoorbeeld van de officiële site. Download hier een nieuwe, die het als het goed is wel moet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.