Jump to content

Het lijkt erop dat CJ weer terug komt...


Certified Gangsta

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    7

  • Certified Gangsta

    7

  • Dastard

    5

  • SimmerALPHA

    3

Gta speeld zich toch in london 1963 af

We gaan nou wel offtopic maar goed :Nee, er zijn wel 2 uitbreidingssetten uitgekomen van Grand Theft Auto 1 : London 1969 en 1961 maar geen 1963 ;)

alle jaargetijden, jaartallen, datum enz. verschillen in de Grand Theft Auto serie ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk niet waarom we het daar nu over hebben. :)

Maar ik denk dat we te weinig weten over waar het zich afspeelt om te zeggen of CJ een goede keus is. Als het zich afspeelt in een Amerikaanse stad in de buurt van San Andreas dan kan ik me dit wel voorstellen maar niet als het in Europa afspeelt of Tokyo, Bogota, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij mag van mij terug komen, dat hebben wel meer gta characters gedaan: ALS BIJPERSOON. Ik vond CJ tot nu toe namelijk het slechtste gta-character...nog steeds goed daar niet van! Maar hij haalt het niet bij Tommy :). Maar imdb, die doen toch alleen films?

Link to comment
Delen op andere websites

Mss Werkt Cj Wel bij de radio of zegt hij gewoon iets wie zegt dat hij de hoofdrol is

mss speel je als sweet

Maar als dat zo is, speelt het zich af in 1 van de steden in San Andreas en dat is het niet :N . Ze gaan volgens mij gewoon met een nieuwe stad beginnen, Nieuwe hoofdpersoon ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mss Werkt Cj Wel bij de radio of zegt hij gewoon iets wie zegt dat hij de hoofdrol is

mss speel je als sweet

Maar als dat zo is, speelt het zich af in 1 van de steden in San Andreas en dat is het niet :N . Ze gaan volgens mij gewoon met een nieuwe stad beginnen, Nieuwe hoofdpersoon ;)

Ok.R* Maakt Bijna Nooit Nieuwe Steden.Nooit Opgemerkt?: Gta III Speelt Zich Af In Liberty City. GTA Vice City In Vice City. Liberty City Stories=in liberty city ZELFDE STAD ALS GTA III! GTA Vice City Stories: VICE CITY! ZELFDE STAD ALS GTA VICE CITY!!gta san andreas=in san andreas. GTA IV=????(Misschien San Andreas??)

Link to comment
Delen op andere websites

Mss Werkt Cj Wel bij de radio of zegt hij gewoon iets wie zegt dat hij de hoofdrol is

mss speel je als sweet

Maar als dat zo is, speelt het zich af in 1 van de steden in San Andreas en dat is het niet :N . Ze gaan volgens mij gewoon met een nieuwe stad beginnen, Nieuwe hoofdpersoon ;)

Ok.R* Maakt Bijna Nooit Nieuwe Steden.Nooit Opgemerkt?: Gta III Speelt Zich Af In Liberty City. GTA Vice City In Vice City. Liberty City Stories=in liberty city ZELFDE STAD ALS GTA III! GTA Vice City Stories: VICE CITY! ZELFDE STAD ALS GTA VICE CITY!!gta san andreas=in san andreas. GTA IV=????(Misschien San Andreas??)

Ja, maar denk jij niet dat R* een keertje er verandering in brengt? :? elke keer weer hetzelfde stad, nee joh tuurlijk niet. Ze gaan een keertje verandering inbrengen en dat gebeurt waarschijnlijk in GTAIV ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...