michaelfivez Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Misschien zit CJ er wel in maar niet als hoofdpersonage, gewoon iemand die je bv in 1 missie tegenkomt en moet vermoorden of 1 of meerdere missies mee samenwerkt Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Misschien zit CJ er wel in maar niet als hoofdpersonage, gewoon iemand die je bv in 1 missie tegenkomt en moet vermoorden of 1 of meerdere missies mee samenwerkt precies mijn punt. ik denk dat CJ als "easter egg" 1 keer z'n gezicht laat zien, niet meer dan dat. denk aan Claude die weer opdook in GTA:SA, als het vriendje van Catalina. Het IMDb zal niet zomaar zijn naam erbij zetten. en hun connecties en informatie is vast wel wat beter dan die van ons forum-bezoekers. die gast die de stem van cj doet doet oom de stem van die gast van treu crime NY uuhhhhhh, nee niet helemaal hoe kom je hier nou weer bij? zoek eerst je info op voordat je (stomme) uitspraken doet. http://www.imdb.com/title/tt0462582/ <- hier zie je dus dat de stem van de hoofdpersoon in True Crime: NYC werd ingesproken door ene Avery Waddell. Bewerkt: 25 maart 2007 door Certified Gangsta Reageren
GTAVC Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Maar als CJ dan weer terug komt en het is voor de tijd dat ie naar Liberty City ging dat je ook opdrachten krijgt van zijn moeder en dat je Brian in sommice cutscenes ziet en dat je bij de laatste missie ziet dat Brian word vermoord door de Ballas Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Maar als CJ dan weer terug komt en het is voor de tijd dat ie naar Liberty City ging dat je ook opdrachten krijgt van zijn moeder en dat je Brian in sommice cutscenes ziet en dat je bij de laatste missie ziet dat Brian word vermoord door de Ballas ja dat is inderdaad een goed idee maar die kans is waarschijnlijk 10% ofzo Reageren
Mister.X Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 we weten meer over 10 uur Precies: 9 uur 52 min. en 10 sec.[/font] Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ik hoop niet dat ze CJ weer als hoofdpersoon doen, maar dat zal wel niet (ook al is het dezelfde stem). Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ik denk dat CJ een bijrol heeft,en misschien wel moet vermoorden.... Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 wel ja het zou goed kunnen dat die CJ er weer in komt, miss. komt de hoofdrol speler er mee in contact en worden ze goeie vrienden... vormen ze een team en worden zij de leider over een gang... of zijn ze net vijanden zoals VictorV. en Diego en Armando Mendez... dan zijn die Cj en de hoofdrol speler vijanden en stuurt CJ allerlei huurmoordenaars op je af... hoe hij ook in het spel komt maakt ni uit maar ik zou het vet vinden want ik vind da een zaleg gast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.