Jump to content

Het lijkt erop dat CJ weer terug komt...

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien zit CJ er wel in maar niet als hoofdpersonage, gewoon iemand die je bv in 1 missie tegenkomt en moet vermoorden of 1 of meerdere missies mee samenwerkt

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

7

• Certified Gangsta

7

• Dastard

5

• SimmerALPHA

3

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien zit CJ er wel in maar niet als hoofdpersonage, gewoon iemand die je bv in 1 missie tegenkomt en moet vermoorden of 1 of meerdere missies mee samenwerkt

precies mijn punt. ik denk dat CJ als "easter egg" 1 keer z'n gezicht laat zien, niet meer dan dat.

denk aan Claude die weer opdook in GTA:SA, als het vriendje van Catalina.

Het IMDb zal niet zomaar zijn naam erbij zetten. en hun connecties en informatie is vast wel wat beter dan die van ons forum-bezoekers. :bier:

die gast die de stem van cj doet doet oom de stem van die gast van treu crime NY

uuhhhhhh, nee niet helemaal :schater:

hoe kom je hier nou weer bij? zoek eerst je info op voordat je (stomme) uitspraken doet.

http://www.imdb.com/title/tt0462582/ <- hier zie je dus dat de stem van de hoofdpersoon in True Crime: NYC werd ingesproken door ene Avery Waddell.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Geplaatst:

Maar als CJ dan weer terug komt en het is voor de tijd dat ie naar Liberty City ging dat je ook opdrachten krijgt van zijn moeder en dat je Brian in sommice cutscenes ziet en dat je bij de laatste missie ziet dat Brian word vermoord door de Ballas

Geplaatst:
Maar als CJ dan weer terug komt en het is voor de tijd dat ie naar Liberty City ging dat je ook opdrachten krijgt van zijn moeder en dat je Brian in sommice cutscenes ziet en dat je bij de laatste missie ziet dat Brian word vermoord door de Ballas

ja dat is inderdaad een goed idee maar die kans is waarschijnlijk 10% ofzo

Geplaatst:

Ik hoop niet dat ze CJ weer als hoofdpersoon doen, maar dat zal wel niet (ook al is het dezelfde stem).

Geplaatst:

wel ja het zou goed kunnen dat die CJ er weer in komt, miss. komt de hoofdrol speler er mee in contact en worden ze goeie vrienden... vormen ze een team en worden zij de leider over een gang... of zijn ze net vijanden zoals VictorV. en Diego en Armando Mendez... dan zijn die Cj en de hoofdrol speler vijanden en stuurt CJ allerlei huurmoordenaars op je af...

hoe hij ook in het spel komt maakt ni uit maar ik zou het vet vinden want ik vind da een zaleg gast _O_:*D:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...