Jump to content

ammunation

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn wapen skill zat eerst hele maal vol en toen was ik een paar keer dood gegaan en nu is die helemaal omlaaag ik heb nu geen wapenskill meer ik weet iej of dat hoort maarjah en hebbe julie nog een paar handige tips om de anumatie in een winkel uit te hale

Geplaatst:
Mijn wapen skill zat eerst hele maal vol en toen was ik een paar keer dood gegaan en nu is die helemaal omlaaag ik heb nu geen wapenskill meer ik weet iej of dat hoort maarjah en hebbe julie nog een paar handige tips om de anumatie in een winkel uit te hale

Wat je weapon skill betreft, dat blijft gewoon. Tenzij je niet opslaat natuurlijk. Het is wel zo dat je voor elk wapen nieuwe skills nodig hebt dus wellicht verwar je jezelf daarmee.

En dan je vraag over de Shooting Range, echte tips heb ik er niet voor, en die zijn er ook niet denk ik. Gebruik gewoon één kogel per keer, en richt rustig. Als je alles bij langs gaat moet dat helemaal niet zo moeilijk zijn. Een andere manier om skills te krijgen voor je wapen is om op bijvoorbeeld benzinetanks te schieten. Of, wat ik zelf wel eens doe, banden van rijdende auto’s lek schieten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...