Cenzy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Hey, Ik heb GTA III op PC en waneer ik op /\ druk , dan begint hij te lopen. Dit is logisch oke , maar kan je niet Wandelen ? Ciaoo Reageren
deagle Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Hoe bedoel je? Wil je lopen of stilstaan? Indien je lopen bedoelt , moet je de shift toets ingedrukt houden terwijl je op de /\ toets drukt, nu gaan Claude sneller lopen. Als je gewoon stilstaan bedoelt is het heel simpel, dan laat je gewoon alle toetsen los en komt Claude vanzelf tot stilstand. Reageren
Cenzy Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Neen , dit bedoel ik niet. Mijn vraag is : Kan je niet Lekker Chillend wandelen.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Nicsan, volgens mij bedoelt hij dat je kan 'wandelen', wat je in SA met 'Alt' doet... Wat jij nu zegt is rennen en stilstaan, geen wandelen . Misschien moet je het hier ook eens proberen met de 'Alt', maar volgens mij wil het ook niet... EDIT: Bevestiging zie hierboven... Bewerkt: 2 februari 2007 door VWO-er Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Op de PC is het er iig niet. Misschien op de PS2/Xbox wel, dit was met VC iig wel het geval. Reageren
M4X Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Klik hier voor alle controls voor GTA III op de PC. Het ''lopen'' wat je in San Andreas met de linker-Alt doet is er jammer genoeg nog niet in GTA III, en ik denk dat je dit bedoelt. Spijtig, maar het is geen noodzakelijke functie die je hard nodig hebt zoals zwemmen of vliegen, en daarom moet je je er helaas bij neerleggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.