Jump to content

Wapens Gta 4


Gino99

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rensch

    20

  • JasonStatham

    19

  • Gino99

    15

  • b4rtsimps0n

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

:Y Alle wapens van alle eerdere gta moeten erin komen . Haal alles eruit wat erin zit zeg ik maar. Maar een paar nieuwe dingen zou ik ook wel leuk vinden . Ook zouden paar wapens in realisme beetje aangepast kunnen worden . Want hoe je zo'n kanon ofvuurt met je racketlauncher vind ik gewoon een beledeging zo nep . :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat ze een beetje naar andere spellen moeten kijken i.v.m. wapens zoals bijv. (rare voorbeeld :puh: ) de Hulk dus: Alles wat je krijgen kan, gebruiken als wapen om mensen te doden :Y dat is leuker dan dat je een limiet hebt bij de keuzes en dat gaat ook sneller vervelen :N

verder wil ik natuurlijk dat M4, Minigun, (alle standaardwapens in III,VC,SA,) er ook in zitten ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker Micro SMG en een Tec 9 (katana is ook wel lkkr) die wapens zijn zalig! Een minigun mag er zeker ook inzitten en een paar andere nieuwe wapens mogen er ook inzitten. Zoals bv. Turrets die je misschien op een legerbasis vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat R* wel weer eens creatief mag zijn en nieuwe wapens mag bedenken maar het lijkt mij wel chil om de desert eagle/python terug te zien

Ik zou ook zuuper graag de Electro Gun uit gta 2 terug zien maar ben bang van niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...