Gino99 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik zou de origineelen terug willen en de nieuwe van Gta Vcs Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik zou vooral de wapens uit allle GTA's willen terugzien omdat dit de bekendste zijn, maar ook een paar nieuwe wapens . Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik zou van alle gta's wel wapens willen een een paar nieuwe wapens Reageren
BigM Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Alle wapens van alle eerdere gta moeten erin komen . Haal alles eruit wat erin zit zeg ik maar. Maar een paar nieuwe dingen zou ik ook wel leuk vinden . Ook zouden paar wapens in realisme beetje aangepast kunnen worden . Want hoe je zo'n kanon ofvuurt met je racketlauncher vind ik gewoon een beledeging zo nep . Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Ik vindt dat ze een beetje naar andere spellen moeten kijken i.v.m. wapens zoals bijv. (rare voorbeeld ) de Hulk dus: Alles wat je krijgen kan, gebruiken als wapen om mensen te doden dat is leuker dan dat je een limiet hebt bij de keuzes en dat gaat ook sneller vervelen verder wil ik natuurlijk dat M4, Minigun, (alle standaardwapens in III,VC,SA,) er ook in zitten Bewerkt: 4 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 De minigun, en de Tec-9. Schiet zo vreselijk verrekt lekker En Molotov's. Reageren
Jericho Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Zeker Micro SMG en een Tec 9 (katana is ook wel lkkr) die wapens zijn zalig! Een minigun mag er zeker ook inzitten en een paar andere nieuwe wapens mogen er ook inzitten. Zoals bv. Turrets die je misschien op een legerbasis vindt. Reageren
tiesto Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik vind dat R* wel weer eens creatief mag zijn en nieuwe wapens mag bedenken maar het lijkt mij wel chil om de desert eagle/python terug te zien Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik vind dat R* wel weer eens creatief mag zijn en nieuwe wapens mag bedenken maar het lijkt mij wel chil om de desert eagle/python terug te zien Ik zou ook zuuper graag de Electro Gun uit gta 2 terug zien maar ben bang van niet Reageren
Cenzy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 De Wapens van de oude GTA en een paar nieuwe Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 de AK-47 maar de FAMAS ziet er ook wel leuk uit de M203 mag ook wel en de Satchel Chargers de SMG Reageren
Bright Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 ik zou wel de sawn off terug willen zien Reageren
weci Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik zou vooral de wapens uit allle GTA's willen terugzien omdat dit de bekendste zijn, maar ook een paar nieuwe wapens . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Alle wapens uit alle GTA's, + een paar nieuwe: eeen circelzaag, een raketwerper waar je zelf de raket moet sturen en nog dingen die ik op dit moment niet kan verzinnen Reageren
erterer0 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Een SAW die je echt op standaarts kunt neerzetten. Een FAMAS met loop waarmee je echt kunt inzoemen. En een m4 die je met alles kunt pimpen ( Grenade Launcher, loop, flashbangs enz...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.