Jump to content

Wapens Gta 4


Gino99

Recommended Posts

Je kunt opzich elk assault wapen uit elkaar halen, tis alleen een heel gedoe om 'm weer in elkaar te zetten ;) Oftewel het is geen handigheidje zeg maar. Je hebt wel verschillende sluipschuttersgeweren die uit elkaar worden gehaald om vervolgens heel snel in elkaar te kunnen klikken, dus ik denk/hoop dat ze dat toepassen in GTA IV

bij het leger moeten ze oefenen een M16 ofso in een heel korte tyd in elkaar te zetten :puh:

ja Forrest Gump scijnt dat heel goed te kunnen ^_^

in de film Smokin´ Aces hebben die wijven een vet wapen. Een sniper met echt grote kogels die ze super snel achter elkaar kan afvuren. als iemand de film heeft gezien leg et dan ff beter uit :7

maar die wil ik iig ook in IV

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rensch

    20

  • JasonStatham

    19

  • Gino99

    15

  • b4rtsimps0n

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kunt opzich elk assault wapen uit elkaar halen, tis alleen een heel gedoe om 'm weer in elkaar te zetten ;) Oftewel het is geen handigheidje zeg maar. Je hebt wel verschillende sluipschuttersgeweren die uit elkaar worden gehaald om vervolgens heel snel in elkaar te kunnen klikken, dus ik denk/hoop dat ze dat toepassen in GTA IV

bij het leger moeten ze oefenen een M16 ofso in een heel korte tyd in elkaar te zetten :puh:

ja Forrest Gump scijnt dat heel goed te kunnen ^_^

in de film Smokin´ Aces hebben die wijven een vet wapen. Een sniper met echt grote kogels die ze super snel achter elkaar kan afvuren. als iemand de film heeft gezien leg et dan ff beter uit :7

maar die wil ik iig ook in IV

Ja ik heb 'm ook gezien. Maar das heel lang geleden ... kijk us op deze site of je 'm erbij ziet staan?

Ik denk overigens dat hij er niet in zal zitten. naar ik kon herinneren was hij te dik, lomp en groot om zo ff mee te sjouwen. Dat chickie zat niet voor nix in de overkant in een gebouw ^^

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je veel objecten als wapens kan gebruiken, zoals stokken die gewoon op straat liggen ofzo

Ik zou het echt vet vinden als je iets kapot zou maken en de stukken daaruit als wapen kon gebruiken zoals stangen en stokken en dergelijke!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je veel objecten als wapens kan gebruiken, zoals stokken die gewoon op straat liggen ofzo

Ik zou het echt vet vinden als je iets kapot zou maken en de stukken daaruit als wapen kon gebruiken zoals stangen en stokken en dergelijke!

Ik denk niko wel met half gebroke flesse kan gooien

en dat hij ook met messen kan gooien en steken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je veel objecten als wapens kan gebruiken, zoals stokken die gewoon op straat liggen ofzo

Ik zou het echt vet vinden als je iets kapot zou maken en de stukken daaruit als wapen kon gebruiken zoals stangen en stokken en dergelijke!

Ik denk niko wel met half gebroke flesse kan gooien

en dat hij ook met messen kan gooien en steken

met messen werpen zou idd wel erg vet zijn. maar dan wel dat je eerst moet oefenen, anders ist ook zo makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

nieuwe en oude wapens

oude wapens:

kruisboog

kanon

kanon (in meevorm)

vuurpijlen enz.

nieuwe wapens:

bom voertuigen

paperspray

warmte gevoeligheid bazooka(zoals SA)

mini vliegtuigen,helicopters,tanken en voertuigen(MET schietfunctie

en de normale gta-wapens

ja vuurwerk lijkt me ook wel laggen rotje in zn broek XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop alleen dat ze de wapens wat hogere kwaliteit maken. De textures van wapens in GTA SA waren gewoon dezelfde als die van VC en III. En die waren echt oerlelijk.

Ja vooral de micro uzi uit San Andreas eigelijk een beetje groen :bonk: .

Maar Ik hop dat de normale wapens terug komen en dat je ook weer de hulzen hoort vallen net zoals in GTA Vice City en GTA 3 die hadden echt een mooi geluidt.

Ik hoop dat ze er een paar gouwe ouwen in doen maar ook wat hele tegekke nieuwe...

Maar eigelijk vind ik alles wel goed :tu: ( behalve gta 1 denk ik )

MVG,

gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Dan denk ik dat het de Barrett M-82A1 (XM107) is geweest ^^ maar die zal hoogstwaarschijnlijk niet in GTA zitten. Die zeul je niet zomaar mee over straat :puh:

lijkt er behoorlijk op

die zal het vast wle izjn

Link to comment
Delen op andere websites

mijn keuze valt op dit lijstje.

m4

ak-47

warmte zoekende bazoeka.

combat enschotgun

SMG

tec-9

desert elage

gedemte p99

country rife

sniper rife

minigun

granaatje :D (met traangas)

de oude camera[/font]

dit was mij lijst

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zet je je lijst in een spoiler, is irritant :duh:

maar traangas granaat zou wel vet zijn ja,

alleen die oude camera?? dan eerder een digitale camera he, maar er zit een fotocamera op je mobiel dus zoiezo niet echt nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...