b4rtsimps0n Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 nee dat is nog niet bevestigt dacht ik. en ik ben aardig op de hoogte. Hoogstwaarschijnlijk kan hij wel zwemmen. In voorgaande delen konden ze dit nog niet klaarmaken, maar met de kennis van tegenwoordig hebben ze dat vrij simpel gemaakt. Dus ga er maar vanuit. Overigens is het natuurlijk niet realistisch als je meteen doodgaat in het water Ik zou willen dat je mesnen met hun hoofd tegen muren en andere objecten kunt slaan ofzo Volges mij kan dat ook :o Heeft dat niet iets met die euphonia ofzoiets te maken? Dat de mensen ook echt tegen muren aansmakken enzo.... (kan het mis hebben hoor heb er niet veel verstand van) dat heeft niks met euphoria te maken dat moet rockstar bepalen of je zulke 'vecht' bewegingen erin kunt doen. euphoria zorgt er voor dat de bewegingen e.d. realistischer zijn. Dus als je word aangereden rekent euphoria uit met welke snelheid dit gebeurt, welke hoek etc etc wat bepaalt hoe je ten val komt..zodat je eigenlijk nooit op dezelfde manier valt/dood gaat. Over het zwemmen. Het is wel bevestigd hoor IV Trailer je kan zwemmen in gta 4. Staat ook in mn feitenlijst(je) Reageren
Rensch Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 dat heeft niks met euphoria te maken dat moet rockstar bepalen of je zulke 'vecht' bewegingen erin kunt doen. euphoria zorgt er voor dat de bewegingen e.d. realistischer zijn. Dus als je word aangereden rekent euphoria uit met welke snelheid dit gebeurt, welke hoek etc etc wat bepaalt hoe je ten val komt..zodat je eigenlijk nooit op dezelfde manier valt/dood gaat. Ik zeg al ik heb er geen verstand van ^^ dus bedankt voor het delen van je wijsheid Reageren
game~skater Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 ik zou graag de m4 en desert eagle terug zien...mijn favo wapens.... Reageren
_niickk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 gewoon elk wapen uit de oude gta's, behalve de rocket launchers, molotov's granaten en flame thrower, zo nep verder vooral veel verschillende handguns zoals de 9mm en 7mm, en daar dan veel verschillende types van. en natuurlijk de TEC9 en uzi's. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Geen minigun want bij Gta IV heb je vast wel geen leger! Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik wil wapens die in de sfeer passen, zoals ak, mac ect. Maar waar het mij vooral omgaat is dat het REALISTISCH word. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Het hoeft niet zo realistisch als Test drive unlimited dat je je raampje kan opendoen/lichten knippen enz. Het kan wel leuk zijn maar het moet ook niet TE worden! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik zou ook willen dat je met bijna alle wapens drive-by's kan doen en ook dat de ramen omlaag werden gedaan als je GSF-homies met je meeneemt in GTA SA dan staken hun hoofden soms door het dak heen dat is iets wat zeker niet mag gebeuren in GTA IV Reageren
Rensch Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Ik zou ook willen dat je met bijna alle wapens drive-by's kan doen Het is vrij logisch dat je alleen drive by's kan verichten met een uzi (of handpistool) ... ooit wel eens een M16 vastgehouden? die dingen zijn echt loerzwaar hoor, geloof me ... het lijkt me dat je daar geen drive-by mee kan verichtenen.... Bewerkt: 19 september 2007 door Rensch Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik hoop dat je met een m4/aka uit een heli kan schieten en dan bijv:Een auto uit de lucht dood schieten! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik zou ook willen dat je met bijna alle wapens drive-by's kan doen Het is vrij logisch dat je alleen drive by's kan verichten met een uzi (of handpistool) ... ooit wel eens een M16 vastgehouden? die dingen zijn echt loerzwaar hoor, geloof me ... het lijkt me dat je daar geen drive-by mee kan verichtenen.... misschien met een stubby shotgun en hoezo kon het niet met pistolen en met MP5 zou het tgg ook wel lukken?? Reageren
Rensch Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik zou ook willen dat je met bijna alle wapens drive-by's kan doen Het is vrij logisch dat je alleen drive by's kan verichten met een uzi (of handpistool) ... ooit wel eens een M16 vastgehouden? die dingen zijn echt loerzwaar hoor, geloof me ... het lijkt me dat je daar geen drive-by mee kan verichtenen.... misschien met een stubby shotgun en hoezo kon het niet met pistolen en met MP5 zou het tgg ook wel lukken?? Ik zeg ook niet dat het niet kan met een pistol Met een MP5 zou het ook niet kunnen. (was ook nep in SA) ... een MP5 is ong. 5kg als hij ammunitie bij zich draagt. Dat lijkt weinig, maar dat is vrij veel (en ik weet het want werk wekelijks met grote massa's ) Met 2 handen weegt het als een veertje, maar als je het met 1 hand optilt is het toch al best zwaar. Dan moet je even nadenken dat je met 1 hand aan je stuur zit (en op de weg moet letten) en vervolgens een 5kg zware MP5 uit het raam moet richten. Das moeilijker dan je denkt hoor En dan hebben we het nog niet gehad over de terugslag van het geweer. Het is al een vrij lang geweer, wat met zich meebrengt dat de terugslag moeilijker te hanteren is dan bij een uzi of een handgeweer. Dus ik denk dat het al met al ook nógal moeilijk is om een MP5 uit het raam te richten... Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 het is niet echt bedoelt als wapen maar je kan er mee schieten. zoon harpoenachtig geweer waarmee je een touw haakt aan een riggel van een gebouw zodat je naar boven kan klimmen. Reageren
dupree Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 er zullen wel weer standaards wapens in zitten hoop ik zoals 9mm honkbalknupel maar ik hoop dat ook de minigun en al het ander ware geschut er weer inzit wel coel dat er een autosrade er is gekomen er zijn wel toffe wagens bij en leuk dat we nieuwe personages leren kennen die er anders er nog niet bij waren in de gta ook tof dat de politie veel waakzamer is en dat er getuigen moeten zijn om wand level te hebben en dat je met de taxi kunt verplaatsen eenvraagje krijgen de straten straatnamen? Reageren
pilot Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 er zullen wel weer standaards wapens in zitten hoop ik zoals 9mm honkbalknupelmaar ik hoop dat ook de minigun en al het ander ware geschut er weer inzit wel coel dat er een autosrade er is gekomen er zijn wel toffe wagens bij en leuk dat we nieuwe personages leren kennen die er anders er nog niet bij waren in de gta ook tof dat de politie veel waakzamer is en dat er getuigen moeten zijn om wand level te hebben en dat je met de taxi kunt verplaatsen eenvraagje krijgen de straten straatnamen? Ja het is bevestigd dat elke straat een straatnaam krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.