Jump to content

Wapens Gta 4


Gino99

Recommended Posts

het is niet echt bedoelt als wapen maar je kan er mee schieten. zoon harpoenachtig geweer waarmee je een touw haakt aan een riggel van een gebouw zodat je naar boven kan klimmen.

Haha, Lost Planet style! Grapple hook :puh: Zou wel vet zijn idd, maar niet echt GTA ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rensch

    20

  • JasonStatham

    19

  • Gino99

    15

  • b4rtsimps0n

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat je met een ladder kan gaan sjouwen en dan een gebouw omhoog klimmen :)

Valt ook niet op als je als normale burger de hele dag met een ladder rondrent ;)

ahh joh, tis gta :puh:

sla gewoon een bouwvakker in elkaar en jat zn kleren..dan denkt niemand er iets van als je met een ladder rond loopt..of een glazenwassers pakkie aantrekken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je met een ladder kan gaan sjouwen en dan een gebouw omhoog klimmen :)

Valt ook niet op als je als normale burger de hele dag met een ladder rondrent ;)

ahh joh, tis gta :puh:

sla gewoon een bouwvakker in elkaar en jat zn kleren..dan denkt niemand er iets van als je met een ladder rond loopt..of een glazenwassers pakkie aantrekken :puh:

dan moet je net als in Hitman Blood Money met een loden pijp rondlopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je met een ladder kan gaan sjouwen en dan een gebouw omhoog klimmen :)

Valt ook niet op als je als normale burger de hele dag met een ladder rondrent ;)

ahh joh, tis gta :puh:

sla gewoon een bouwvakker in elkaar en jat zn kleren..dan denkt niemand er iets van als je met een ladder rond loopt..of een glazenwassers pakkie aantrekken :puh:

Eigelijk is met een ladder rondlopen toch niet zo gek? Kan net zogoed zijn dat je die van je schoonvader hebt geleend en terugbrengt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is een ladder een wapen?>Nee dus blijf ontopic anders vertrek ik :schater:

Je hoeft ons niet de hele tijd te vertellen wanneer we off-topic gaan Gekkiej......

Overigens kan een ladder best een wapen zijn. Ik denk dat je best gauw iemand knock-out kan slaan met een ladder hoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Is een ladder een wapen?>Nee dus blijf ontopic anders vertrek ik :schater:

Je hoeft ons niet de hele tijd te vertellen wanneer we off-topic gaan Gekkiej......

Overigens kan een ladder best een wapen zijn. Ik denk dat je best gauw iemand knock-out kan slaan met een ladder hoor ^_^

ja wapens komen hard aan.

Als een ladder al niet kan om als wapen te gebruiken (eventueel) dan moet je is naar san andreas kijken :puh: bloemen, dildo's..en een verf spuitbus :puh:

weet niet of jullie hier wwe (spellen) kennen :puh: daar kan je iemand wel in knock out meppen met een ladder..maar dat is ook 'professioneel' (geacteerd) worstelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je een stoel kan gebruiken om iemand er mee neer te slaan.

En een webcam om iemands tanden eruit te slaan.

En draadloos internet om uhm uhm.... Laat maar. :schater:

Hahaha maar dat van die stoel is nog niet eens zo gek weet je dat :puh:

Lijkt me gewoon vet als je bijna alle objecten om je heen als wapen kunt gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je een stoel kan gebruiken om iemand er mee neer te slaan.

En een webcam om iemands tanden eruit te slaan.

En draadloos internet om uhm uhm.... Laat maar. :schater:

Hahaha maar dat van die stoel is nog niet eens zo gek weet je dat :puh:

Lijkt me gewoon vet als je bijna alle objecten om je heen als wapen kunt gebruiken

Precies, alle objecten kunnen gebruiken is inderdaad leuk.

Dus als je een blikje ziet liggen, dat je het ook kunt oppakken, en naar iemand kan gooien bijvoorbeeld.

Dat zou erg cool zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je een stoel kan gebruiken om iemand er mee neer te slaan.

En een webcam om iemands tanden eruit te slaan.

En draadloos internet om uhm uhm.... Laat maar. :schater:

Hahaha maar dat van die stoel is nog niet eens zo gek weet je dat :puh:

Lijkt me gewoon vet als je bijna alle objecten om je heen als wapen kunt gebruiken

Precies, alle objecten kunnen gebruiken is inderdaad leuk.

Dus als je een blikje ziet liggen, dat je het ook kunt oppakken, en naar iemand kan gooien bijvoorbeeld.

Dat zou erg cool zijn :D

Zou idd wel super vet zijn! Maar denk dat het vrij onmogelijk wordt om elk object in het spel 'pakbaar' te maken, zeg maar ^^ But, we'll dream on ^^

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je een stoel kan gebruiken om iemand er mee neer te slaan.

En een webcam om iemands tanden eruit te slaan.

En draadloos internet om uhm uhm.... Laat maar. :schater:

Hahaha maar dat van die stoel is nog niet eens zo gek weet je dat :puh:

Lijkt me gewoon vet als je bijna alle objecten om je heen als wapen kunt gebruiken

Precies, alle objecten kunnen gebruiken is inderdaad leuk.

Dus als je een blikje ziet liggen, dat je het ook kunt oppakken, en naar iemand kan gooien bijvoorbeeld.

Dat zou erg cool zijn :D

Zou idd wel super vet zijn! Maar denk dat het vrij onmogelijk wordt om elk object in het spel 'pakbaar' te maken, zeg maar ^^ But, we'll dream on ^^

Ze hoeven ook niet ieder object pakbaar te maken, maar gewoon wat objecten zoals blikjes flesjes en stoelen :) En dan kunnen ze gewoon andere textures erop doen zodat het toch andere blikjes ofzo lijken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...