Dastard Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik wil hebben dat alle wapens er terug inzitten! Maar ik wil dat er geen Hitman skill komt.. Reageren
Naudin Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik vind dhet vet dat dat wapen (mp5 is het volgens mij) van mijn avatar erin komt Reageren
dupree Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) zouden er geen wapens inzitten die nu in het echt bestaan aangezien dat het jaartal 2007 is. maar dit zijn mijn wapens die ol terug wil hebben. m4 of m16 ak47 minigun m60 flamtrouwer rocketlaunser dersertsale uit sa. combat shotgun spuitbus. mp5 Bewerkt: 30 november 2007 door dupree Reageren
Adren4Line Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Gedempt pistool en AK vond ik altijd wel vet hopelijk komen die erin Reageren
danielb Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) ik wil de Kalashnikov (AK47) natuurlijk weer terug zien. en ik zou graag wat meer melee wapens willen zien die ook wat beter uitgewerkt zijn. verder vondt ik de molotovs vet en de desert eagle en ook nog de mini-uzi (MAC9). voor de rest heb ik niet erg veel wensen qua wapens. zolang deze 4 erin zitten, vind ik het best! en natuurlijk nog wat shotguns! Bewerkt: 22 december 2007 door danielb Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik hoop dat er geheel nieuwe wapens inkomen. Er mogen ook wle wat oude wapens inkomen maar liever niet veel. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 ik vind dat ze er een heel wapenarsenaal mogen insteken van 1940 - 2007 er zou ook een wapenkamer moeten zijn waar je je wapens in opslaat je moet ze ook kunnen customiseren. de p-90 is noodzakelijk voor mij Reageren
dj.tappie Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 van mij mogen indd veel wapens erin zitten! Maar wel dat je er skill voor krijgt als je ze vaker gebruikt!alleen een rokcetlauncher hoeft voor mij niet, dat is te simpel wapen lijstje: -mes/boksbeugel -vlammenwerper -taser -molotovs/granaten/mijnen -pistool/desert eagle -fn mag -m4/ak -knuppel/zwaard -shotgun(s) -sniper Reageren
Cold Cola Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 wapens die er zeker in horen - gedempt pistool - desert eagle - mp5 - ak47 - minigun - bazooka - granaten Reageren
Deja^vu Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 ik hoop op een simpel pistool, die gebruik ik in de meeste gta's toch het meest en verder, gta streeft naar realisme, zou het dus nog steeds mogelijk zijn om al je 10 wapens ofzo bij je te hebben. in vc, sa en 3 was het altijd even scrollen en je had een ander wapen in je handen. zou het nu misschien zou zijn dat je alleen kleinere wapens altijd bij je kunt hebben en dat je grotere wapens (mp5 etc.) misschien thuis moet laten of in je auto. dat zou ik wel tof vinden. Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 G3: En de onderste, de G36 Reageren
thagtaking Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 m4 en m16 de rest vaqn de wapens eigenlijk maar nu met een mooie ware uzie erbij verder hoop ik dat r* het assortiment ook wat uitbreid en dat er niet meer 3 soorten paketten zijn of dt je een wapen moet inwisselen terwijl je ze allemaal graag wil ik hoop dat er van alles wat kom Reageren
DonLeone Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) ik hoop op een simpel pistool, die gebruik ik in de meeste gta's toch het meesten verder, gta streeft naar realisme, zou het dus nog steeds mogelijk zijn om al je 10 wapens ofzo bij je te hebben. in vc, sa en 3 was het altijd even scrollen en je had een ander wapen in je handen. zou het nu misschien zou zijn dat je alleen kleinere wapens altijd bij je kunt hebben en dat je grotere wapens (mp5 etc.) misschien thuis moet laten of in je auto. dat zou ik wel tof vinden. Er zijn screens die er op wijzen dat je grotere wapens (Denk aan M4 en AK 47) in een tas mee kunt nemen. Of dit alleen in cutscenes is of dat het ook werkelijk ingame zo gaat zullen we pas bij het spelen van de game zien. Bewerkt: 26 december 2007 door DonLeone Reageren
philip14 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik weet niet of het al gezegd is maar op gta4.net staat een pagina met wapens: http://www.gta4.net/weapons/ Reageren
MarXmaN Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 - De FN Scar H ( heavy ) en de L ( light ) versie, dodelijk hard wapen ( zie links hieronder voor illustraties ) http://www.defensereview.com/1_31_2004/FN%20SCAR.jpg - FN F2000 http://world.guns.ru/assault/fn_f2000_1.jpg - Steyr AUG http://www.ultimate-gear.be/Steyr_AUG.jpg - XM8 Light Assault Rifle http://world.guns.ru/assault/xm8.jpg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.