Sjoelie Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik weet niet of het al gezegd is maar op gta4.net staat een pagina met wapens:http://www.gta4.net/weapons/ daar staat ook de glock, hoop echt dat die errin zit Reageren
jesse25 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 voor mij waren er genoeg mooie wapens in SA ik kan er geen meer bedenken of het lijkt op een m4 die er al in zit. maar nu moeten ze vooral de wapen uitwerken net als de oorlogs games dan is het helemaal in orden het gluid mag ook beter Reageren
jesse25 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Is een ladder een wapen?>Nee dus blijf ontopic anders vertrek ik haha je kan er best iemand mee vermoorden.. maarja dat kan met mijn laptop hier ook. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik hoop dat je weer handwapens kan kopen bijv: knuppel, mes enz in vice city kon het wel maar in sa niet jammer Reageren
dj.tappie Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 indd het lijkt me wel tof als je je uzie in je binnen zak doet,glock bij de broek in en vervolgens je ak of psg1 gewoon in een koffer/tas moet dragen! Daarom geen bazokaa(waar moet je dat ding laten zonder op tevallen)! Reageren
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Ik hoop dat er een knuppel in voorkomt, en een AK47, en natuurlijk de goedkope standaard 9mm Pistol... Bewerkt: 29 december 2007 door Harrison Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.