Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ten eerste moeten ze wapens als de minigun behouden. Daarnaast lijkt het mij een goed idee als ze er de HK (GTA Vice City) in stoppen, dat was echt een goed wapen! Reageren
Godfather Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik zou graag willen dat alle wapens. Uit alle gta's in het spel komen! Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik zou eigenlijk alleen maar realistische wapens willen. Geen stroomgun zoals in GTA 2. Verder vooral shotguns, macinegungs, submachineguns en assault. gratz, Boris H. Reageren
Gino99 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Maar zouwen er veel nieuwe wapens komen denk je want Vice City stories had niet zo heel veel nieuwe Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Natuurlijk de standaard wapens, maar ik wil ook dat er minigun's, electroguns, rocket launchers, flame throwers, chains saws en ook electrofingers Reageren
Gino99 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Natuurlijk de standaard wapens, maar ik wil ook dat er minigun's, electroguns, rocket launchers, flame throwers, chains saws en ook electrofingers Ja ik dacht er ook ongeveer over maar de verrekijker uit Vice City Stor blabla Reageren
Arthis Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ««klik»» als deze screen zou kloppen heb je en schaar Reageren
White Gold Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ««klik»» als deze screen zou kloppen heb je en schaar Het is zo jammer dat die screen niet klopt. Het is een bewerkte screen uit Saints Row. Doe mij er maar Manhunt wapens bij . Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ««klik»» als deze screen zou kloppen heb je en schaar Bij mij kan hij de pagina niet vinden Reageren
shootama Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 de TEC9 die was echt vet, de AK47, molotov cocktails, en nog wat shotguns enzo Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik zou gewoon alle wapens terug willen zien van de vorige GTA's. Maar ik vind wel dat je bv uit een auto zou mogen kunnen schieten. Maar dan vooruit of achteruit. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik zou graag een lasergun willen, en dat die dan heel zeldzaam is en dat je hem in een missie moet jatten uit zo'n laboratorium, net als met de Jetpack uit Area 69. En verder zou ik graag weer de gereedschappen uit Vice City zien, de schroevendraaier, meatcleaver, machete, enzovoort. En de M60 uit Vice City zou ook wel tof wezen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Jah zo'n lasergun was ik niet op gekomen maar wel vet Reageren
boywalkinair Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Natuurlijk de standaard wapens, maar ik wil ook dat er minigun's, electroguns, rocket launchers, flame throwers, chains saws en ook electrofingers Ja ik dacht er ook ongeveer over maar de verrekijker uit Vice City Stor blabla en ook andere nieuwe wapens zoals een rookbomof een stikbom , of een bom die een enorme flits geeft en mensen verblind. ook zou leuk kunnen zijn : om bijv de traids hebben 500 mensen en als je dan een cafe / restaurant bezit, je gif in het eten kan doen zodat als mensen bij je gaan eten ze dan dood gaan door dat gif . dan hebben de traids bijv maar 56 mensen over en kan je ze makklijker verslaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.