Jump to content

Wapens Gta 4


Gino99

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rensch

    20

  • JasonStatham

    19

  • Gino99

    15

  • b4rtsimps0n

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Natuurlijk de standaard wapens, maar ik wil ook dat er minigun's, electroguns, rocket launchers, flame throwers, chains saws en ook electrofingers ^_^

Ja ik dacht er ook ongeveer over maar de verrekijker uit Vice City Stor blabla

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag een lasergun willen, en dat die dan heel zeldzaam is en dat je hem in een missie moet jatten uit zo'n laboratorium, net als met de Jetpack uit Area 69.

En verder zou ik graag weer de gereedschappen uit Vice City zien, de schroevendraaier, meatcleaver, machete, enzovoort.

En de M60 uit Vice City zou ook wel tof wezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk de standaard wapens, maar ik wil ook dat er minigun's, electroguns, rocket launchers, flame throwers, chains saws en ook electrofingers ^_^

Ja ik dacht er ook ongeveer over maar de verrekijker uit Vice City Stor blabla

en ook andere nieuwe wapens zoals een rookbomof een stikbom , of een bom die een enorme flits geeft en mensen verblind.

ook zou leuk kunnen zijn : om bijv de traids hebben 500 mensen en als je dan een cafe / restaurant bezit, je gif in het eten kan doen zodat als mensen bij je gaan eten ze dan dood gaan door dat gif .

dan hebben de traids bijv maar 56 mensen over en kan je ze makklijker verslaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...