Jump to content

Wapens Gta 4

Recommended Posts

Geplaatst:
we weten nu in ieder geval dat er een Shotgun in komt.

die staat afgebeeld op de voorkant van dat blad

Wapen 1 is alweer bekend!!

Oja nog een vet wapen is die van de filstudio The M16 als ik me niet vergis die moet erin!

Bedoel je de studio's in GTA: Vice City of in GTA: Vice City Stories? Want VCS heb ik niet gespeeld maar in Vice City was dit een M4. (die zat ook in GTA III en SA)

• Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rensch

20

• JasonStatham

19

• Gino99

15

• b4rtsimps0n

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Oja nog een vet wapen is die van de filstudio The M16 als ik me niet vergis die moet erin!

Bedoel je de studio's in GTA: Vice City of in GTA: Vice City Stories? Want VCS heb ik niet gespeeld maar in Vice City was dit een M4. (die zat ook in GTA III en SA)

Die van VCS.

• 4 weken later...
Geplaatst:

een afschietbare control device,

dat je mensen kan overnemen :puh:

nucleaire shit

een blaaspijp met meerdere soorten pijltjes, zoals slaapmiddel, gif, of spierverslapper

een electromatic bomb, die alle stroom uitschakeld zodat alle autos stoppen met rijden, en alle lichten uitvallen

miss iets dat je zelf met chemicalien kan spelen en bommen maken

boobytraps

een ketting om mee te slaan

sneaky zooi zoals een fototoestel die iets dodelijks wegschiet, kogel, gifpulse

Geplaatst:

nucleaire shit

een blaaspijp met meerdere soorten pijltjes, zoals slaapmiddel, gif, of spierverslapper

een electromatic bomb, die alle stroom uitschakeld zodat alle autos stoppen met rijden, en alle lichten uitvallen

boobytraps

haha maar ze gingen het wel realisticher maken!

Dit zou dan wel kunnen natuurlijk maar zie ze er niet voor aan.

kijk dat gta2 nou een stroomgeweer had..,maar nu niet meer.

Maar ik ben er zeker niet tegen!(zolang de fijand het niet gebruikt)

Geplaatst: (bewerkt)

In VCS zat geen M4, omdat die toen nog niet bestond(1984). Dus hebben ze maar de M16 in de plaats gedaan, en 'em Assault Rifle genoemd.

nucleaire shit

boobytraps

Hey gozer het is geen Area 51 of Doom ofzo hè. Het is 2007(waarschijnlijk), en aan nucleaire bommen kom je echt niet.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

o'n dingetje waarmee je mensen een electrische schok kan geven waarmee ze bewusteloos worden :bier: en natuurlijk pistool met silencer

handgranaatjes zou ik trug willen zien

en rocketlauncher maar de kans is heel groot dat die er gewoon

weer in zullen zitten :puh:

wapens maken me niet heel errig veel uit verder

als er maar beetje afwisseling inzit en veel keuze..

en bijvoorbeeld 1 wapen wat een beetje een toekomst

wapen is of een fantasie wapen..

en als het maar lekker schiet en makkelijk het doel raakt

Bewerkt: door Biocount

stun gun, pepperspray enz lijkt me wel lachen :) oja en dat je dingen van de grond kan pakken, bv stenen, stoelen enz

Bewerkt: door CJ_
Geplaatst:

Mij zou een middeleeuwse "goedendag" als wapen wel grappig lijken. Verder zou een kettingzaag ook wel grappig zijn. Deze zaten overigens ook al in GTA VC en GTA SA :puh:

Geplaatst:

de wapens moeten in ieder geval wel realistisch blijven.. wapens als de tec-9 enso. moeten er gewoon inzitten. En ik vindt dat je met wapens als een bos bloemen niet iemand dood kan slaan. dat is gewoon onrealistisch

Dit Geweer Moet Er Gewoon Inkomen

Ak-107.jpg

DE AK-107!

AK-107

The AK-107 and AK-108 are variants of the AK-101 series. The difference from the lower numbered series is that the 107 and 108 have BARS (Balanced Automatic Recoil System), based on the AL-7. As the projectile is ejected from the muzzle, the gas that flows into the main gas chamber moves toward the piston that drives the bolt. This occurs while another portion of the same gas moves through its own cylinder to a piston that moves in the opposite direction, towards the muzzle. This "double recoil" decreases recoil and increases accuracy in full auto mode. The 107 and the 108 are different in that the 107 uses a 5.45 x 39 mm cartridge while the 108 uses a 5.56 x 45 mm NATO cartridge. Like the rest of the 101 series these newer AKs use synthetic materials such as black fiberglass-reinforced polyamide for the pistol grip and heat shield. This change of material is more cost efficient and much stronger than the original AK-47 wood furnishings.

Bron: *KLIKKIE*

Bewerkt: door Da Phoenix

Keep in mind dat IV realistischer gaat worden :duh:

(Dus geen elektrogun en nucleaire raketten 0_0 )

Duss... geef mij maar een m24 sluipschutters geweer, of een spamapparaat zoals m249/RPK :tu:

Bewerkt: door Murk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...