Jump to content

Wapens Gta 4

Recommended Posts

• Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rensch

20

• JasonStatham

19

• Gino99

15

• b4rtsimps0n

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De wapens :

- Tec-9

- Alle Shotguns

- Uzi

- Ak47

- Bazooka

- Veel soorten explosieven

- Pistool

- Snipers

- M60 :dans:

Geplaatst:

Dat je dingen kan oppakken en daarmee gooien zoals stoelen en takken.

Ook heel veel nieuwe soorten wapens zoals veel verschillende soorten pistolen met elk een goede eigenschap, zoals de een is goed met headschots, de ander schiet in 1 keer door en de ander herlaas heel snel, en weer een andere voor afstandsschoten enz. dat je voor elke missie het beste wapen uit kan kiezen.

Geplaatst:

Wapens in GTAIV...

Er mogen zoiezo wel de oude GTA wapens erin komen dus hiermee bedoel ik alle wapens, en R* mag ook wel nieuwe erin plaatsen.

Geplaatst:

Mij kan het niks schelen, het is Rockstar's keuze wat ze er in doen, en ik ga me daar bij niet bemoeien!

Minigun en een Swan-Off Shotgun :puh:.

Geplaatst:

Ik zou een paar alternatieve wapens willen zien: Gewoon complet verzonnen en absurde wapens. Zoals insomac zo vaak doet. Enkele vb:

bullseye: Geweer dat oranje/blauwe bolletjes ziet en de vijand volgen

Hedgedog Granade: Granaat die als je smijt blijft zweven op ooghoogte en allemaal scherpe stekels schiet

Air-fuel Grenade: Granaat waar rook uitkomt die zich verspreid en na 2 sec opeens in brand schiet

Hailstorm: Schiet pijlen die blijven weerkaatsten tot ze iets zachts raken, je kunt ook de hele landing (50 pijlen) tegelijk afschieten

Sapper: Schiet blubberige bommen die ontploffen als je er op schiet/ iemand tegen loopt of laat ontploffen

Auger: Schiet plasma bollen door muren, door elke muur dat ie gaat word ie sterker

Backlash Grenade: Doet een schild waar wanneer de vijand met ene bepaald type wapens (de meeste wapens zijn dat tippe) erop schiet hij zelf schade lijd.

...

Zo'n wapens lijken me vet

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik wil nieuwe wapens. Een beter uitgewerkte sniper. En vooral dat je nu kunt gaan liggen als je wilt schieten.

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn lijstje

melee chainsaw(niet egt melee wapen

knife

boksbeugels

stenen

katana

politieknuppel

knuppel

vork(grapje)

Fire axe

Meat Cleaver

Machete

Nailer

pistolen: 38. snub nose

silverballer

Desert eagle

silenced silverballer

Machinegeweren MP5

Uzi

Tec-9

Silenced Uzi

Ingram mac 10

shotguns shotgun

Stubby shotgun

combat shotgun

Assult rifles AK-47

M16

M4A1

Steyr aug

rifles W2000 sniper

Laser scope

heavy artillery M60

M249

bazooka

granaat werper

Flame trower

minigun

trown weapons molotov cocktail

granaat

remote granaat

tear gas

pepper spray

edit:mijn berigt afgemaakt

Bewerkt: door GTA-fan2
Ik zou een paar alternatieve wapens willen zien: Gewoon complet verzonnen en absurde wapens. Zoals insomac zo vaak doet. Enkele vb:

bullseye: Geweer dat oranje/blauwe bolletjes ziet en de vijand volgen

Hedgedog Granade: Granaat die als je smijt blijft zweven op ooghoogte en allemaal scherpe stekels schiet

Air-fuel Grenade: Granaat waar rook uitkomt die zich verspreid en na 2 sec opeens in brand schiet

Hailstorm: Schiet pijlen die blijven weerkaatsten tot ze iets zachts raken, je kunt ook de hele landing (50 pijlen) tegelijk afschieten

Sapper: Schiet blubberige bommen die ontploffen als je er op schiet/ iemand tegen loopt of laat ontploffen

Auger: Schiet plasma bollen door muren, door elke muur dat ie gaat word ie sterker

Backlash Grenade: Doet een schild waar wanneer de vijand met ene bepaald type wapens (de meeste wapens zijn dat tippe) erop schiet hij zelf schade lijd.

...

Zo'n wapens lijken me vet

Ik weet niet maar zulke wapens in Gta IV ?? plasma bollen, nee mij lijken de wapens die er al waren en paar nieuwe dat vind ik wel leuk. Maar is je eigen mening :puh:

Bewerkt: door Romal
Geplaatst:
Mij kan het niks schelen, het is Rockstar's keuze wat ze er in doen, en ik ga me daar bij niet bemoeien!

Minigun en een Swan-Off Shotgun :puh:.

het is gewoon van wat zou je willen

en ze zullen echt niet naar je luisteren hoor maak je niet druk

ff ontopic

gewoon alles wat erin zat en wat nieuwe erbij pleuren

zou een enfieldje wel chil vinde om erbij te hebbe ^^

Denk niet dat er een mini gun komt eerlijk gezegd, ik bedoel dat is niet realistisch en daar streeft R* nou juist naar..

Verder wil ik dat de Micro SMG uit SA en de SMG's uit VCS terugkomen

Edit: En dat je je sniper en M16 op een standaard kan zetten

Bewerkt: door De Plag
Geplaatst:
o'n dingetje waarmee je mensen een electrische schok kan geven waarmee ze bewusteloos worden :bier: en natuurlijk pistool met silencer

een stungun bedoel je ;)

verder wil ik een trillende vibrator in gta 4

Geplaatst:

Ik zou graag de slagwapens (hamer, machette, mes enz.) uit GTA:VC terug willen zien in GTA:IV, deze bevielen me wel. En de broeders AK47 en M4 mogen ook nóóit verdwijnen als het aan mij lag :N !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...