Big Playahh Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 AK-47 ,MP-40 duits 2de WO ,sniper en wat wapens uit gears of war (doe eens gek) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De wapens : - Tec-9 - Alle Shotguns - Uzi - Ak47 - Bazooka - Veel soorten explosieven - Pistool - Snipers - M60 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Dat je dingen kan oppakken en daarmee gooien zoals stoelen en takken. Ook heel veel nieuwe soorten wapens zoals veel verschillende soorten pistolen met elk een goede eigenschap, zoals de een is goed met headschots, de ander schiet in 1 keer door en de ander herlaas heel snel, en weer een andere voor afstandsschoten enz. dat je voor elke missie het beste wapen uit kan kiezen. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Wapens in GTAIV... Er mogen zoiezo wel de oude GTA wapens erin komen dus hiermee bedoel ik alle wapens, en R* mag ook wel nieuwe erin plaatsen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Mij kan het niks schelen, het is Rockstar's keuze wat ze er in doen, en ik ga me daar bij niet bemoeien! Minigun en een Swan-Off Shotgun . Reageren
michaelfivez Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik zou een paar alternatieve wapens willen zien: Gewoon complet verzonnen en absurde wapens. Zoals insomac zo vaak doet. Enkele vb: bullseye: Geweer dat oranje/blauwe bolletjes ziet en de vijand volgen Hedgedog Granade: Granaat die als je smijt blijft zweven op ooghoogte en allemaal scherpe stekels schiet Air-fuel Grenade: Granaat waar rook uitkomt die zich verspreid en na 2 sec opeens in brand schiet Hailstorm: Schiet pijlen die blijven weerkaatsten tot ze iets zachts raken, je kunt ook de hele landing (50 pijlen) tegelijk afschieten Sapper: Schiet blubberige bommen die ontploffen als je er op schiet/ iemand tegen loopt of laat ontploffen Auger: Schiet plasma bollen door muren, door elke muur dat ie gaat word ie sterker Backlash Grenade: Doet een schild waar wanneer de vijand met ene bepaald type wapens (de meeste wapens zijn dat tippe) erop schiet hij zelf schade lijd. ... Zo'n wapens lijken me vet Reageren
mad_ce Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik wil nieuwe wapens. Een beter uitgewerkte sniper. En vooral dat je nu kunt gaan liggen als je wilt schieten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Dit is mijn lijstje melee chainsaw(niet egt melee wapen knife boksbeugels stenen katana politieknuppel knuppel vork(grapje) Fire axe Meat Cleaver Machete Nailer pistolen: 38. snub nose silverballer Desert eagle silenced silverballer Machinegeweren MP5 Uzi Tec-9 Silenced Uzi Ingram mac 10 shotguns shotgun Stubby shotgun combat shotgun Assult rifles AK-47 M16 M4A1 Steyr aug rifles W2000 sniper Laser scope heavy artillery M60 M249 bazooka granaat werper Flame trower minigun trown weapons molotov cocktail granaat remote granaat tear gas pepper spray edit:mijn berigt afgemaakt Bewerkt: 6 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
Romal Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Ik zou een paar alternatieve wapens willen zien: Gewoon complet verzonnen en absurde wapens. Zoals insomac zo vaak doet. Enkele vb:bullseye: Geweer dat oranje/blauwe bolletjes ziet en de vijand volgen Hedgedog Granade: Granaat die als je smijt blijft zweven op ooghoogte en allemaal scherpe stekels schiet Air-fuel Grenade: Granaat waar rook uitkomt die zich verspreid en na 2 sec opeens in brand schiet Hailstorm: Schiet pijlen die blijven weerkaatsten tot ze iets zachts raken, je kunt ook de hele landing (50 pijlen) tegelijk afschieten Sapper: Schiet blubberige bommen die ontploffen als je er op schiet/ iemand tegen loopt of laat ontploffen Auger: Schiet plasma bollen door muren, door elke muur dat ie gaat word ie sterker Backlash Grenade: Doet een schild waar wanneer de vijand met ene bepaald type wapens (de meeste wapens zijn dat tippe) erop schiet hij zelf schade lijd. ... Zo'n wapens lijken me vet Ik weet niet maar zulke wapens in Gta IV ?? plasma bollen, nee mij lijken de wapens die er al waren en paar nieuwe dat vind ik wel leuk. Maar is je eigen mening Bewerkt: 6 augustus 2007 door Romal Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 MP44, Thompson, M1 Garand, Springfeeld Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Mij kan het niks schelen, het is Rockstar's keuze wat ze er in doen, en ik ga me daar bij niet bemoeien!Minigun en een Swan-Off Shotgun . het is gewoon van wat zou je willen en ze zullen echt niet naar je luisteren hoor maak je niet druk ff ontopic gewoon alles wat erin zat en wat nieuwe erbij pleuren zou een enfieldje wel chil vinde om erbij te hebbe ^^ Reageren
Capodaano Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Denk niet dat er een mini gun komt eerlijk gezegd, ik bedoel dat is niet realistisch en daar streeft R* nou juist naar.. Verder wil ik dat de Micro SMG uit SA en de SMG's uit VCS terugkomen Edit: En dat je je sniper en M16 op een standaard kan zetten Bewerkt: 7 augustus 2007 door De Plag Reageren
PrI3sT Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 o'n dingetje waarmee je mensen een electrische schok kan geven waarmee ze bewusteloos worden en natuurlijk pistool met silencer een stungun bedoel je verder wil ik een trillende vibrator in gta 4 Reageren
Kinzorro Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik zou graag de slagwapens (hamer, machette, mes enz.) uit GTA:VC terug willen zien in GTA:IV, deze bevielen me wel. En de broeders AK47 en M4 mogen ook nóóit verdwijnen als het aan mij lag ! Reageren
ricaboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Als de flammer werper er maar bij zit altijd wel leuk om beetje af te branden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.