Jump to content

Wapens Gta 4


Gino99

Recommended Posts

o'n dingetje waarmee je mensen een electrische schok kan geven waarmee ze bewusteloos worden :bier: en natuurlijk pistool met silencer

een stungun bedoel je ;)

verder wil ik een trillende vibrator in gta 4

ja natuurlijk een trillende vibrator, een wapen dat niet mag ontbreken bij elke illegale oost-europese immigrant in de VS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rensch

    20

  • JasonStatham

    19

  • Gino99

    15

  • b4rtsimps0n

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

misschien een paart nieuwe handguns?

onderwatergeweren??

trug de .308 (lasersniper )

paar extra heavy machinegeweren a la m4, ak47, maar dan met andere laadvermogens enzo

en wat zeker ook mag zijn bommen als als er iemand overloopt ontsteken ze ( landmijnen, zeemijnen,... )

Link to comment
Delen op andere websites

Desert Eagle met laser sight, Sniper Rifles, Magnum, Shotgun, M4,

Melee weapans, Golf stick, honkbal knuppel, koekepan, biljart keu, lege glazen flessen, die je op iemand hoofd kapot kan slaan, messen, ook om mee te gooien,

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon de reale shit, straight uit new york. Geen bitch ass toy flametrower of bazooka fzo. Skeere crimineel met een vlammenwerper over de straten. Ik denk het ook :cya:

Ik vind dat je volkomen gelijk hebt, maar soms is het wel cool zoals bij die missie bij SA dat je die wiet moet verbranden.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien een paart nieuwe handguns?

onderwatergeweren??

trug de .308 (lasersniper )

paar extra heavy machinegeweren a la m4, ak47, maar dan met andere laadvermogens enzo

en wat zeker ook mag zijn bommen als als er iemand overloopt ontsteken ze ( landmijnen, zeemijnen,... )

Maar ik denk als je landmijnen in zo een spel gooid, dat je dan in de richting van call of duty gaat!

Geen mijnen :N

Link to comment
Delen op andere websites

misschien een paart nieuwe handguns?

onderwatergeweren??

trug de .308 (lasersniper )

paar extra heavy machinegeweren a la m4, ak47, maar dan met andere laadvermogens enzo

en wat zeker ook mag zijn bommen als als er iemand overloopt ontsteken ze ( landmijnen, zeemijnen,... )

Maar ik denk als je landmijnen in zo een spel gooid, dat je dan in de richting van call of duty gaat!

Geen mijnen :N

en hoe zou je ze neer moeten leggen dan? Onder het asfalt zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien een paart nieuwe handguns?

onderwatergeweren??

trug de .308 (lasersniper )

paar extra heavy machinegeweren a la m4, ak47, maar dan met andere laadvermogens enzo

en wat zeker ook mag zijn bommen als als er iemand overloopt ontsteken ze ( landmijnen, zeemijnen,... )

Maar ik denk als je landmijnen in zo een spel gooid, dat je dan in de richting van call of duty gaat!

Geen mijnen :N

en hoe zou je ze neer moeten leggen dan? Onder het asfalt zeker.

Misschien bedoelt ie net zo een bom als die in hitman...ergens neerzette afstandje neme en op de detonator klikke

kkkkaaaboooeeem:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

misschien een paart nieuwe handguns?

onderwatergeweren??

trug de .308 (lasersniper )

paar extra heavy machinegeweren a la m4, ak47, maar dan met andere laadvermogens enzo

en wat zeker ook mag zijn bommen als als er iemand overloopt ontsteken ze ( landmijnen, zeemijnen,... )

Maar ik denk als je landmijnen in zo een spel gooid, dat je dan in de richting van call of duty gaat!

Geen mijnen :N

en hoe zou je ze neer moeten leggen dan? Onder het asfalt zeker.

Misschien bedoelt ie net zo een bom als die in hitman...ergens neerzette afstandje neme en op de detonator klikke

kkkkaaaboooeeem:puh:

Die zijn wel handig als je iemand in een auto moet vermoorden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel mooi als je bijvoorbeeld met een Flame thrower, bazooka, molotov cocktail dat je dan als je die afvuurt/gebruikt van die hitte golvjes ziet net als bij Saints Row.

Voor de rest een granaat werper erbij, die zijn zo wreed ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook een egte grote bom wille voor de grote opblazingen...en voor kleine kluisjes is een dynamiet wel genoeg

haha, met een hele boel dynamiet kan je hele gebouwen neerhalen :puh:

ik vond de dynamiete en bomme wel lollig in the godfather...die waren zo leuk:P:P:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...