Jump to content

Wapens Gta 4


Gino99

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rensch

    20

  • JasonStatham

    19

  • Gino99

    15

  • b4rtsimps0n

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

maar ik denk niet dat er veel wapens kome.

het zou onrealistisch zijn als je zomaar aan een militaire M4 komt :duh:

in amerika? nee hoor..daar kan je eigenlijk met een vergunning aan zoveel wapens komen. Daar hebben ze winkels die alleen maar wapens verkopen zoals de m4. en het is al bevestigd dat je bij Little Jacob ook 'rifles' kan kopen, naast de 9mm micro smg en smg. En onder rifles vallen de m4 en de ak47 zoals bij vorige gta's.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik denk niet dat er veel wapens kome.

het zou onrealistisch zijn als je zomaar aan een militaire M4 komt :duh:

in amerika? nee hoor..daar kan je eigenlijk met een vergunning aan zoveel wapens komen. Daar hebben ze winkels die alleen maar wapens verkopen zoals de m4. en het is al bevestigd dat je bij Little Jacob ook 'rifles' kan kopen, naast de 9mm micro smg en smg. En onder rifles vallen de m4 en de ak47 zoals bij vorige gta's.

:O:Odat wist ik niet.

maar je krygt geen wapen met een vergunning om mense te vermoorde.

enne de AK-47 en M4 vallen onder assault rifles.

onder de rifles vallen de sniper ;)

Link to comment
Delen op andere websites

enne de AK-47 en M4 vallen onder assault rifles.

onder de rifles vallen de sniper ;)

Rifle is vertaald geweer. Assault is aanvallen. Een Assault Rifle is dan ook een goed aanvalsgeweer. Sinper Rifles zijn scherpschuttersgeweren. Je hebt rifles (geweren) in vele soorten en maten bijvoobeeld Semi-Automatisch, Sub-Automatisch of (Vol-)Automatisch. Een rifle is dus niet altijd een Sniper. Een Sniper wél een rilfe. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

enne de AK-47 en M4 vallen onder assault rifles.

onder de rifles vallen de sniper ;)

Rifle is vertaald geweer. Assault is aanvallen. Een Assault Rifle is dan ook een goed aanvalsgeweer. Sinper Rifles zijn scherpschuttersgeweren. Je hebt rifles (geweren) in vele soorten en maten bijvoobeeld Semi-Automatisch, Sub-Automatisch of (Vol-)Automatisch. Een rifle is dus niet altijd een Sniper. Een Sniper wél een rilfe. ;)

ja maar hij heeft wel gelijk dat bij gta m4 en ak47 onder assault rifle viel. Maarja, iig, ze zullen er wel gewoon weer in zitten :puh: moet bijna net zo makkelijk aan te komen zijn als mp5 die er al sowieso in zit. misschien kan je alleen op het begin de zwaardere wapens nog niet, tot je meer contacten hebt die wapens verkopen..ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

onder rifles vallen natuurlijk ook de country rifles.

maar dat is iets voor boeren dus die zal er denk ik zeker niet inzitte.

Ik zou ook willen dat je de kogels van de wapens niet zomaar over dat tekening van dei wapen moet lopen.

en dat je dan gelijk 30 kogels voor je uz-i erbij hebt.

maar ik wil juist dat je in de zakke moet kijke.

net als 24 THE GAME

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

hahaha die elektrogun was wel hylarisch :schater:

net zoals die vlammenwerper. met een bereik van 5 meter ofzo ^_^

maar ik hoop eik op ultramoderne wapens. Niet zon Ak 47 die ze ook in Irak gebruiken... (en dan hebk et nie over de amerikanen maar over het verzet) Vooral snipen lijkt me vet. ik hoop alleen neit dat ze het zo realistisch maken dat je rekening moet houden met de wind/afstand enzo :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...