gta sa the best Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 wat gebeurd er als je de respect van je vriendin vol hebt?
The Outlaw Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 daar zijn al zoveel topics over maargoed: als je alles vol hebt in je meter kun je (volgens mij) een key card krijgen bij Denise krijg je dan de auto die naast haar huis staat, bij de andere weet ik niet
larsendebussche Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 daar zijn al zoveel topics over maargoed: als je alles vol hebt in je meter kun je (volgens mij) een key card krijgen bij Denise krijg je dan de auto die naast haar huis staat, bij de andere weet ik niet bij denise krijg je toegang tot de auto rond 50% en een pimp suit bij 100% bij katie verlaat je het ziekenhuis zonder te betalen of wapens af te geven, toegang tot de auto en een medic uniform bij barbara hetzelfde als katie maar volgens politie waarden bij michelle krijg je gratis pay 'n spray, toegang tot monster truck en een werkpak of racepak (ben niet zeker) bij millie krijg je op 35% de keycard die je nodig hebt voor volgende missies, toegang tot de auto bij katherine (vergeef me als de naam verkeerd is) krijg je toegang tot haar bandito en er zitten wapens in haar schuur
Aeroplane Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hahaha Lol , Hij bumt een topic van 2 jaar en 3 maanden oud. Greetz, Aeroplane
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hij bumpt dan wel een topic. Maar dan hoeven jullie er niet op te reageren. En uit te lachen. Dat kun je beter aan de moderators over laten. Bling of Dutchy3010 in dit geval. Topic is inderdaad wel oud ja. Kijk voortaan even naar de datum larsendebussche.
Aeroplane Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Hij bumpt dan wel een topic. Maar dan hoeven jullie er niet op te reageren. En uit te lachen. Dat kun je beter aan de moderators over laten. Bling of Dutchy3010 in dit geval. Topic is inderdaad wel oud ja. Kijk voortaan even naar de datum larsendebussche. Hey Hey Hey , We lachen hem toch niet uit ? Hij is nieuw en hij kent het hier nog niet echt op het forum. ( ok , ik ben ook nieuw, maar ik ken het hier al toch een beetje ) Vandaar dat het grappig was dat we het lachten (niet uitlachten ) Greetz, Aeroplane Bewerkt: 4 maart 2007 door Aeroplane
Dutchy3010 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Een post van een gebumpt topic is zo verwijderd en/of het topic is gesloten. Jullie zijn niet de aangewezen personen om daarover te gaan discussieren. Laat het voortaan zitten, alle drie, tot er een moderator van dit forum of een global moderator/admin aan komt. Het is niet nodig om 4 posts te plaatsen over dat iemand een topic bumpt.
Recommended Posts