Jump to content

PSP 2?

Swiggers

Recommended Posts

Geplaatst:

hej,

Ik heb van iemand gehoord dat in amerika de PSP 2 al uit is.

Weet iemand of dat waar is, en zoja weet je dan ook wanneer die in nederland komt??

alvast bedankt,

>>> Door Bling: Dit heeft niets, maar dan ook echt niets met San Andreas te maken. Ik zal dit topic verplaatsen naar het "Algemeen Games" Fora, en laat dit topic vanaf dan aan Jowx over. ;) <<<

>>> Door Jowx: Verplaatst naar Consoles & Beurzen. <<<

Geplaatst:

Er komt naar mijn weten geen PSP 2 uit. Misschien bedoel je de PS3, maar dat terzijde. Wel weet ik dat dit hier niet hoort, maar in het games fora.

Geplaatst:

Ten eerste: denk je egt dat er zo snel op volger zou zijn van de psp?

Ten tweede: staat het in de verkeerde topic

ten derde: dan zou je er tog wel iets over gehoord hebben?

Geplaatst:

Geruchten PSP2 niet waar

sonyericssonpsp2byemrehcx8.jpgpsp_cobalt20copy.jpg

Waren het een paar dagen geleden nog de geruchten dat er een PSP2 in de maak was, is er nu al weer een reactie van Sony waarbij gemeld is dat de PSP2 er niet zal komen.

De geruchten gingen dat er een PSP2 zou komen met:

een mooier design, bluetooth, ingebouwde camera en een maar liefst 60GB harde schrijf.

Helaas kun je dit nu uit je hoofd zetten, want Sony Computer Entertainment EuEope heeft gemeld dat die geruchten niet waar zijn, en dat ze niet bezig zijn met het maken van eenPSP2.

Sommige PSP´ers zijn hier juist blij mee, omdat zij anders weer de nieuwe PSP willen gaan aanschaffen en uiteraard moet daar weer geld voor worden neergelegd. Dit zou erg zonde zijn als je net een PSP gekocht zou hebben, en er komt al weer zo snel een nieuwe.

Misschien dat we over een paar jaar wel een nieuwe PSP kunnen gaan verwachten. Dit omdat er veel fouten zijn gemaakt door Sony, bijvoorbeeld vaak dode pixels waardoor mensen er mee terug gingen naar de betreffende winkels, firmwares voor de PSP die snel werden gehackt en misschien dat er wel een grotere flash ruimte komt en een grotere HDD. Niemand weet dit natuurlijk, dus hier kan ik ook geen bevestiging over geven.

Bron: psp-hacks.nl

Geplaatst:
denkt men echt dat ze zouden samenwerken met Sony Ericsson? :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::schater:

Nou dat is eenigsinds wel waar . Want ik had eens gelezen dat sonny erikson een speciaale techniek had die ze voor de psp ook wouden . Ik weet niet meer precies wat het moest inhouden . Maar het was een soort speciaale umb waar alle grenzen mee verlengt moesten worden . En erikson schijnt die al te hebben en klaar liggen . Ik denk wel dat er een psp2 komt . Maar hopelijk niet zo heel erg snel :)

Geplaatst:

Ik denk dat de komende Playstation Mobile ook door sony-ericcson gemaakt zal zijn.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Even een bump :/

Sony maker PSP

Sony Erickson Vooral mobieltjes

Hmm lijkt erop dat het allebij van Sony is :puh:

ok Bluethooth ,camera what ever zijn allemaal al in maak(naja Bluetooth mischien niet)

Cameratje heet iets van chotto shoto :/

kan een beetje alles wat een digitale camera kan alleen heb je een psp nodig xD

verder zou ik eerst wat meer googelen dan zou je waarschijnlijk op de site psp-hacks uit komen hier staat een hoop rommel op maar ook dat er al meerdere plug ups (laat ik het maar zo noemen) ontworpen en gemaakt zijn en mischien al zelfs uit in Japan.

Grats,Gybrus

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...