Jump to content

Favoriete Gyms

Favoriete  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Gym

• Los Santos
      18
    • San Fierro
      19
    • Las Venturas
      5
  2. 2. Favoriete Moves

• Los Santos
      10
    • San Fierro
      14
    • Las Venturas
      18
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Stemmen maar :) Mijn favoriete gym is die van Los Santos, hartje Ghetto. Favoriete moves ook die van Los Santos. 100% CJ!

Geplaatst:

Mijn eerste keus was: Los Santos en dat houdt eigenlijk 2 dingen in: Ganton Gym en Madd Doggs Crib want daar is ook een sporthal :Y

Mijn tweede keus was duidelijk: San Fierro want die moves zijn Chinees/Japanse vechtkunsten en bijna al die sporten: Judo,Taekwondo,Kickbox houdt dat in dus kortom: dat is mijn keus! :puh:

:cya:

Geplaatst:

Ik vind de beste gym die van San Fierro omdat deze lekker ruim is. Mijn favo moves zijn die van Los Santos, ik houd nie zo van al dat Judo en Capoera gedoe... Liever gewoon de moves van Los Santos ;)

Geplaatst:

Ik vind de chinese stijl van de gym in San Fierro het mooist.

Het heeft wel iets.

Maar de moves, ... daar kies ik toch de moves van Las Venturas voor.

Daar me kun je veel beter mensen 'pijn' doen. :*D

Geplaatst:

Las Venturas heeft de leukste gym. Ik train eigelijk nooit erin ik doe gewoon de 100 % spieren code. Daars de grootste gym. En ik schiet iedereen daar altijd dood ! ^_^

Geplaatst:

Ik vind je poll incompleet Koen729, ik mis nog 2 gyms :cab: , één in Madd Dogg's Mansion en één op het strand van Santa Maria Beach (of is dat nog Verona Beach :? ). Een privé gym in M.D.M. is bij mij favoriet, de enige gym met basketball mogelijkheid :Y . Favoriete moves natuurlijk die van Las Venturas :sigaar: , deze zijn een stuk effectiever (knietje onder de gordel :blauw: ) dan die van LS en SF bij elkaar :puh: .

Geplaatst:

Ik heb bij beide vragen op de San Fierro Martial Arts gym gestemd, omdat

de moves tof zijn, en de gym gunstig gelegen is.

Geplaatst:

Gym: San Fiero, die Doja in oosterse stijl vind ik wel lol :D

Moves: DIe van Las Venturas zijn de beste denk ik toch wel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...