jesse14 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hello, iedereen, ik ben nu bij de allerlaatste missie van de verhaallijn dat je big smoke moet vermoorden maar je moet ook brand blussen alleeen het gaat bij mij niet ik sta bijna 2 minuten te blussen en er gebeurt niets en als ik van iets dichterbij probeer vlieg ik in de fik, weten jullie hier iets op? a.u.b.. thx alvast! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Milanjans (gast) Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 je moet R1 in houden ------=----> mikken en dan 0 of L1 om te spuiten, als je gewoon spuit komt er wel iets uit maar heeft het geen nut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse14 Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ja heb ik ook al gedaan, echt weard :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hello, iedereen, ik ben nu bij de allerlaatste missie van de verhaallijn dat je big smoke moet vermoorden maar je moet ook brand blussen alleeen het gaat bij mij niet ik sta bijna 2 minuten te blussen en er gebeurt niets en als ik van iets dichterbij probeer vlieg ik in de fik, weten jullie hier iets op? a.u.b.. thx alvast! :rolleyes: R1 indrukken en je kunt richten met je rechter analoge stick. En dan naar de grond richten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Je moet er gewoon doorheen rennen en dan weer de armor cheat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Je moet er gewoon doorheen rennen en dan weer de armor cheat doen Nee, ga jij zelf maar n00b zijn, en laat andere lekker normaal gamen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Je moet er gewoon doorheen rennen en dan weer de armor cheat doen kan je niet zonder dan?? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Volgens mij met je als je aan het blussen bent, op de grond richten. Anders gaat het vuur niet uit. (weet ik uit ervaring) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik heb gelezen dat als je de FIRETRUCK missies allemaal gedaan heb dat cj vuurbestendig word. mischien is dat een oplossing voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DAMoNe Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 je moet goed op het richten... zodra je onderin het vuur het middelpunt hebt is het vuur zo gedooft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.