Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik heb 2 probleempjes 1.als ik sa mp of mta opstart dan kan ik maar 1 server kiezen bij het internet meestal cherry ..... 2.als ik dan die server pak dan kom in in een map waarin ik kan bewegen maar geen gasten en voertuigen zijn je staat dan bij het plakaat van vinewood kan iemand me helpen? Reageren
RS-modder Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Waarschijnlijk hebt je hem nog niet gedowngrade naar versie v1. Als dit zo is zal ik je zometeen wel een link geven. Reageren
Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 bedankt voor het snelle antwoord maar het is toch versie 0.1 beta Reageren
Azer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 bedankt voor het snelle antwoord maar het is toch versie 0.1 betaSA:MP is versie 0.1b, maar Rs-modder bedoelt de versie van je GTA:SA spel die is waarschijnlijk niet versie 1.0... Reageren
Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik heb een patch die gta sa naar versie 1.0 downgrade ik heb ok nog een probleem met gta sa saved games als ik er een downlaod van deze site dan geeft ij altijd een foutmelding al ik het opstart Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Dat ligt eraan welke savegames je download. Er staan hier zowel V1 als V2 savegames. Je moet eerst zeker weten dat je versie 2 hebt. Start de gewone GTA San Andreas op. (Dus niet MP.) Kijk nu of er rechtsonderin het hoofdmenu bij het opstarten 'V2.00' staat. Als dit het geval is, moet je de patch installeren. Deze kun je >hier downloaden<. Installeer de patch door er dubbel op te klikken en je kunt SA:MP spelen. Je kunt ook V2 savegames op V1 spelen, maar je kunt geen V1 savegames op V2 spelen. Succes! Bewerkt: 4 februari 2007 door Flying Dutchman Reageren
Gast Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 heb ik al gedaan en het werkt maar weet iemand iets van die sa mp ?! Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 heb ik al gedaan en het werkt maar weet iemand iets van die sa mp ?!Wat wil je weten? Reageren
Gast Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 waarom dat ik altijd maar 1 server kan kiezen en waarom als ik daarop druk naar een map appart ga Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.