Jump to content

sa mp servers werken niet

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 2 probleempjes

1.als ik sa mp of mta opstart dan kan ik maar 1 server kiezen bij het internet meestal cherry .....

2.als ik dan die server pak dan kom in in een map waarin ik kan bewegen maar geen gasten en voertuigen zijn je staat dan bij het plakaat van vinewood

kan iemand me helpen? :?

Geplaatst:

Waarschijnlijk hebt je hem nog niet gedowngrade naar versie v1.

Als dit zo is zal ik je zometeen wel een link geven.

Geplaatst:
bedankt voor het snelle antwoord maar het is toch versie 0.1 beta
SA:MP is versie 0.1b, maar Rs-modder bedoelt de versie van je GTA:SA spel die is waarschijnlijk niet versie 1.0...
Geplaatst:

ik heb een patch die gta sa naar versie 1.0 downgrade ik heb ok nog een probleem met gta sa saved games als ik er een downlaod van deze site dan geeft ij altijd een foutmelding al ik het opstart

Geplaatst: (bewerkt)

Dat ligt eraan welke savegames je download. Er staan hier zowel V1 als V2 savegames. Je moet eerst zeker weten dat je versie 2 hebt. Start de gewone GTA San Andreas op. (Dus niet MP.) Kijk nu of er rechtsonderin het hoofdmenu bij het opstarten 'V2.00' staat. Als dit het geval is, moet je de patch installeren. Deze kun je >hier downloaden<. Installeer de patch door er dubbel op te klikken en je kunt SA:MP spelen.

Je kunt ook V2 savegames op V1 spelen, maar je kunt geen V1 savegames op V2 spelen.

Succes!

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...